کیفیت ملاک انتخاب آثار جشنواره تجسمی است

قدردانی دبیر کل جشنواره تجسمی فجر از هنرمندان

دبیر کل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از شرکت هنرمندان در این دوره جشنواره قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۳۳۶۳۰
قدردانی دبیر کل جشنواره تجسمی فجر از هنرمندان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، سید عباس میرهاشمی با انتشار متنی در سایت جشنواره نوشته است: شرکت قابل توجه هنرمندان تجسمی از تمام استان های کشور در ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر شایسته قدردانی و سپاس و مایه دلگرمی دست اندر کاران جشنواره است.

همکاران دبیرخانه جشنواره از زمان انتشار فراخوان تاکنون تلاش کردند تا امکان ثبت نام و شرکت علاقه مندان در جشنواره تسهیل و تسریع شود و اگر در مواردی هنرمندانی برای ثبت نام و ارسال اثر با دشواری مواجه شدند و یا علی رغم تمایل و اقدام موفق به شرکت در جشنواره نشدند پوزش می خواهیم.

وی در ادامه متن آورده است: تعداد هنرمندان شرکت کننده در جشنواره و آثار رسیده به دبیرخانه قابل توجه است و زمینه را برای رقابتی نسبتا فراگیر فراهم می کند و بی شک هیات انتخاب با تاکید بر کیفیت و ارزش هنری آثار نهایی را برای جشنواره بر می گزیند.

دبیر کل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر نوشته است: جشنواره تجسمی فجر مانند هر رویداد هنری دیگر با حضور هنرمندان اعتبار و قوت می گیرد.بی شک آثار این جشنواره تمام ظرفیت و بضاعت هنرهای تجسمی نیست اما جنبه هایی از قابلیت های تجسمی را عرضه می کند و در معرض نقد و نظر کارشناسان قرار می دهد.

میرهاشمی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه و حمایت بیشتر از هنرهای تجسمی آورده است: واقفیم که جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از کاستی و ایراد مبرا نیست و دبیرخانه جشنواره مشتاق است دیدگاهها، پیشنهادها و انتقادهای هنرمندان، منتقدان و کارشناسان را دریافت کند و معتقدیم نقد نقش موثری در رشد و توسعه هنرهای تجسمی دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها