با تیراندازی مهاجمان مسلح به سرنشینان یک اتوبوس، 2 زن مسافر زخمی شدند که یکی از آنها جان باخت

حمله مسلحانه برای فراری دادن 3 آدم‌ربا

سه مرد مسلح با حمله به خودروی حمل زندانیان در چهارراه عدالت شهرستان شیراز در استان فارس، قصد فراری دادن سه آدم‌ربا را داشتند که ناکام مانده و متواری شدند.
کد خبر: ۶۲۸۹۵۸

به گزارش جام‌جم، سردار سیروس سجادیان، فرمانده انتظامی استان فارس در این باره گفت: ظهر سی‌ام آذر امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان شیراز تماس گرفت و از حمله مسلحانه سرنشینان یک خودروی پژو به خودروی حمل زندانیان در چهارراه عدالت خبر داد.

در پی این تماس، ماموران انتظامی به محل اعزام و متوجه شدند شیشه خودروی حمل زندانیان شکسته و آثار تیراندازی روی آن وجود دارد و دو مسافر یک اتوبوس نیز بر اثر تیراندازی مهاجمان، زخمی شده‌اند. وی افزود: با حضور تکنیسین‌های اورژانس در محل، دو زنی که بر اثر شلیک گلوله زخمی شده بودند به مرکز درمانی انتقال یافتند و در ادامه تحقیق از ماموران محافظ و راننده خودروی حمل زندانیان آغاز شد.

 

مردان مسلح می‌خواستند 3 آدم‌ربا را فراری دهند

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: در تحقیق از ماموران محافظ معلوم شد روز حادثه قرار بوده محافظ خودرویی باشند که می‌خواسته دو برادر بلوچ و یک مرد شیرازی را که به اتهام ربودن یک کودک دستگیر و به زندان عادل‌آباد شیراز منتقل شده بودند، از دادگاه به زندان بازگردانند که یک خودروی پژو با سه سرنشین راه خودرویشان را سد می‌کنند و به گمان این‌که سه زندانی درون خودرو هستند، به سمتشان شلیک می‌کنند تا آنها را آزاد کنند.

سجادیان افزود: در ادامه مشخص شد ماموران محافظ خودروی حمل زندانیان، به تیراندازی متقابل می‌پردازند و مردان مسلح نیز عرصه را بر خود تنگ دیده و برای فرار، به سوی اتوبوسی که آن طرف خیابان در حرکت بوده، چند تیر شلیک کرده و با جا گذاشتن خودرو و دو قبضه سلاح غیرمجاز، فرار می‌کنند.وی خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده، جستجو برای دستگیری مهاجمان فراری آغاز شد و در ادامه با بررسی پرونده سه زندانی آدم‌ربا که متهمان قصد فراری دادن آنها را داشتند، معلوم شد این افراد بیست و ششم خرداد امسال پسر هشت ساله‌ای را ربوده و با انتقال به شرق کشور، او را 12 روز گروگان گرفته و قصد اخاذی کلان از خانواده‌اش را داشتند که با هوشیاری ماموران آگاهی استان فارس دستگیر و زندانی شده‌اند و روز حادثه نیز در حال محاکمه در دادگاه بودند که این حادثه رخ داده است.

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: جستجو برای دستگیری مهاجمان فراری ادامه داشت تا این‌که ماموران اطلاع یافتند یکی از مسافران زن که از سوی مهاجمان مسلح زخمی شده بود، براثر شدت خونریزی فوت کرده است.

سجادیان افزود: با گزارش مرگ این زن سی و سه ساله به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرای شیراز و هماهنگی قضایی، جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه تحقیقات ماموران موفق به شناسایی هویت سه متهم فراری شدند. تحقیقات گسترده برای دستگیری آنها‌ادامه دارد.

معصومه ملکی / گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها