بازی ایرانی «شبگرد» توانسته با کسب ۴۲ هزار رای از کاربران شبکه استیم در سراسر دنیا، جواز گرین لایت عرضه در سایت استیم را دریافت کند. گرین لایت مجوزی است که با آرای کاربران سایت استیم به بازی‌هایی که درخواست پیوستن به شبکه توزیع شرکت استیم را دارند، داده می‌شود.
کد خبر: ۶۲۸۶۳۰

غیر از شبگرد، بازی ایرانی دیگری به نام «ارتش فرازمینی» توانست پس از گذشت تنها دو هفته مجوز شبکه استیم را دریافت و در جهت عرضه جهانی قرار گیرد. این بازی 93 درصد راه را برای رسیدن به صد بازی برتر طی کرد و پیش از ورود به جمع بازی‌های برتر، مجوز خود را دریافت کرد.

ارتش فرازمینی بازی حادثه‌ای تیراندازی اول شخصی بوده که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگ‌های بشریت بر سر بزرگ‌ترین دغدغه‌ خود، یعنی انرژی است. در این بازی تلاش شده تمام استانداردهای بازی‌های برتر این سبک رعایت شده و محیط‌هایی بدیع و جذاب در کنار گیم‌پلی روان و سریع همراه با روند داستانی درگیرکننده عواملی باشد تا ارتش فرازمینی را فراتر از یک بازی مستقل ایرانی مطرح کند.

طلوع تاریکی نیز با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سبک حادثه‌ای ماجرایی سوم شخص در مرحله نهایی تولید قرار دارد. این بازی روایت خلافکارانی بوده که از دست عدالت فرار کرده و در تاریکی شب، سعی در به تباهی کشاندن دنیا دارند. شبگرد که فرشته شب و آواز عدالت است، به کابوس خلافکاران تبدیل می‌شود. بازی شبگرد محیط‌های بزرگ و پرجزئیاتی دارد و بازیکن در حین بازی به مبارزه تن به تن و حل معما و تفحص می‌پردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها