منتظری خداحافظی کرد نکونام خانه‌نشین شد

بحران بی‌پولی، پژمان منتظری (یکی از ارکان موفقیت استقلال) را در شرایطی در یک قدمی جدایی از این باشگاه قرار داد که همزمان از اردوی آبی‌ها خبر رسید جواد نکونام دست کم یک ماه خانه‌نشین شده است.
کد خبر: ۶۲۸۴۲۹

پس از آن‌که جی لوئید ساموئل هافبک خارجی آبی‌پوشان به‌دلیل مطالبات مالی از هفته گذشته از حضور در تمرینات استقلال خودداری کرد، پژمان منتظری نیز که چندی است پیشنهاد میلیاردی باشگاه چینی را در جیب دارد، پس از تمرین دیروز استقلال با امیر قلعه‌نویی جلسه‌ای برگزار واعلام کرد شاید دیگر در تمرینات این تیم حاضر نشود. او پس از آن‌که با سرمربی استقلال خداحافظی کرد، در جمع بازیکنان نیز حاضر شد و از آنها خداحافظ و اعلام کرد می‌خواهد فوتبالش را در کشور چین ادامه دهد.این در حالی است که دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط آسیب‌دیدگی جواد نکونام که در دیدار با صبای قم برای کاپیتان تیم ملی پیش آمد، به جام‌جم گفت: متاسفانه شدت ضربه وارده به نکونام زیاد بوده و پای او از ناحیه زانو و همچنین ساق پا متورم شده است. با توجه به احساس درد شدیدی که دارد کمی شرایط برای او نگران‌کننده است.

وی تصریح کرد: با وجود این نظر قطعی درباره این بازیکن را پس از مشاهده ام آر آی اعلام خواهیم کرد، اما در خوشبینانه‌ترین حالت و چنانچه هیچ‌گونه پارگی در زانوی او پیش نیامده باشد، دست‌کم چهار هفته از میادین دور خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها