نیروهای امداد و نجات لندن اعلام کردند در پی ریزش بخشی از سقف سالن تئاتر در این شهر، حدود 90 نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۶۲۸۰۲۴

مقامات محلی لندن اعلام کردند، حدود 720 نفر در این سالن در حال تماشای تئاتر بودند که بخشی از سقف آن ریزش کرد.

به گفته نیروهای امداد و نجات، در این حادثه حدود 90 نفر مجروح شدند که هفت نفر از آنان بر اثر شدت جراحت به بیمارستان منتقل و مجروحان دیگر سرپایی درمان شدند.

نیک هاردینگ از سازمان آتش‌نشانی لندن گفت: تمامی افراد حاضر در محل سالن، به بیرون از ساختمان منتقل شدند و در این حادثه هیچ‌کس جان خود را از دست نداده‌است.

وی افزود: برای مشخص شدن علت دقیق این حادثه، زمان بیشتری لازم است، اما طبق اعلام پلیس، به احتمال زیاد ریزش سقف این ساختمان اتفاقی بوده‌است.

یکی از شاهدان این حادثه گفت: در حال تماشای نمایش بودیم که سقف این ساختمان چهار طبقه ناگهان ریزش کرد و موجب وحشت تماشاگران شد./ ایسنا

سرکرده باند قاچاق در مکزیک کشته شد

مقامات مکزیک تائید کردند یکی از سرکردگان ارشد باند مواد مخدر سینالوا در جریان چهار ساعت تیراندازی در منطقه پورتو پناسکو در خلیج کالیفرنیا کشته شده است.

یک مقام فدرال اعلام کرد گونزالو اینزونزا در این درگیری کشته شد. این مقام مکزیک که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد پنج جسد دیگر نیز در صحنه رها شده است.

مانوئل موندراگون، رئیس پلیس فدرال نیز روز پنجشنبه اعلام کرد افراد اینزونزا، جسد وی را با خود برده‌اند.

دولت مکزیک، جایزه‌ای 230 هزار دلاری برای دستگیری این فرد تعیین کرده بود./ واحد مرکزی خبر

افراد مسلح 4 نفر را در فرودگاه مانیل کشتند

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مانیل گفت: در حمله غافلگیرانه روز جمعه مقابل پایانه مسافربری این فرودگاه، چهار نفر از جمله شهردار یک شهر در جنوب این کشور و همسرش جان باختند.

آنجل هونرادو افزود: هدف حمله این افراد مسلح، شهردار، خانواده‌اش و برخی از نگهبانان امنیتی همراه آنان بود.

یوکول تالومپا، شهردار شهرک لبنگان در منطقه ناآرام میندانائو در جنوب فیلیپین، یکی از جان‌باختگان این حادثه بوده است. تالومپا که عضو یک حزب سیاسی مخالف دولت است، در انتخابات پررقابت ماه مه به عنوان شهردار لبنگان انتخاب شد.

به گفته هونرادو، دست‌کم دو فرد مسلح به شهردار، همسر، دیگر اعضای خانواده وی و نگهبانان آنها هنگام خروجشان از پایانه مسافربری حمله کردند.

در این تیراندازی که اندکی پس از پیاده شدن قربانیان از هواپیمایی از مبدا جنوب فیلیپین صورت گرفت، چهار نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

در تصاویر شبکه تلویزیونی محلی، مردی دیده می‌شود که روی لبه پیاده روی خیابان فرودگاه افتاده است، در حالی که دو چرخ حمل بار پر از چمدان در دو سوی وی قرار دارد.

هونرادو که همراه مقام‌های پلیس مانیل در یک نشست خبری سخن می‌گفت، افزود: مقام‌ها هنوز از هویت افراد مسلح یا انگیزه آنها در این حمله آگاهی ندارند./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها