سارقان سابقه‌دار به آخر خط رسیدند

چهار عضو یک باند حرفه‌ای که علاوه بر سرقت اموال درون خودروهای شهروندان کرجی، کیف‌قاپی‌ها هم می‌کردند، از سوی پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۲۸۰۲۲

به گزارش جام‌جم، سرهنگ حمیدرضا گل‌صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: چندی پیش شکایت‌های مردمی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت مبنی بر این که سارقان با شکستن شیشه خودروهایشان، اموال درون آن را سرقت کرده‌اند.

وی افزود: با تشکیل پرونده و شروع تحقیقات، ماموران کلانتری 29 مشکین‌آباد هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های کرج، مردی را که در حال سرقت اموال درون خودرویی بود، دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز یادآور شد: متهم با انتقال به کلانتری، به سرقت اموال چند خودرو با همدستی سه فرد سابقه‌دار اعتراف کرد. در ادامه بازجویی از متهم در اداره مبارزه باجرایم سرقت پلیس آگاهی، وی علاوه بر دزدی سریالی اموال درون خودروها، به کیف‌قاپی از زنان با همدستی دوستانش نیز اعتراف کرد.

گل‌صباحی خاطرنشان کرد: سه عضو دیگر این باند نیز چند روز پیش دستگیر شدند و به همدستی در شکستن شیشه خودروها و سرقت وسایل داخل آنها و نیز کیف قاپی از زنان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با دستور قضایی دادیار شعبه یازدهم دادسرای عمومی و انقلاب کرج، تصویر سرکرده این باند بدون پوشش چهره به چاپ می‌رسد تا چنانچه مردم از وی شکایت دارند، به دادسرا یا پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها