مامور پلیس مدعی است به خواست مقتول او را کشته است

جزئیاتی تازه از پرونده پلیس آدمخوار

جزئیات تازه‌ای از پرونده یک مامور پلیس آلمان ـ که به آدمخواری متهم شده ـ فاش شده است. این مامور پلیس که نامش دتلو اعلام شده، گفته در زندگی‌اش بیشتر از هر چیزی به آدمخواری فکر می‌کند. دتلو پس از آن بازداشت شد که تکه‌های جسدی که خورده بود، در یک زمین خصوصی کشف شد. کارآگاهان در حال جستجو هستند تا سایر اعضای بدن قربانی را پیدا کنند.
کد خبر: ۶۲۷۶۵۴
جزئیاتی تازه از پرونده پلیس آدمخوار
آشنایی قاتل و مقتول از طریق اینترنت و در وبسایتی صورت گرفت که گفته می‌شود درباره انواع عجیب و غریب گوشت در آن بحث و گفت‌وگو می‌شود. این دو در گفت‌وگوی اینترنتی درباره کشتن و خوردن آدم‌ها صحبت‌های زیادی رد و بدل کرده بودند. پلیس گفته مقتول پنجاه و نه ساله شکنجه شده و سپس به قتل رسیده و جنازه‌اش مثله و تکه‌هایی از آن احتمالا خورده شده است.

متهم در بخش تحلیل اسناد و مدارک دستنویس اداره پلیس مشغول کار بود. او در بازجویی‌ به کارآگاهان گفت چند ساعت بعد از این‌که مقتول را دید، او را با چاقو به قتل رساند. وی توضیح داد ضربه اصلی را به گلوی مقتول وارد کرد و آن را برید. او سپس جسد را به تکه‌های کوچک تقسیم کرد. متهم در جریان تحقیقات قسمت‌هایی از باغ خانه خود را که باقیمانده جسد را در آن دفن کرده بود، به ماموران نشان داد. مقتول پنجاه و نه ساله که نامش فاش نشده است، 250 مایل (با اتوبوس) طی کرده بود تا به محل قرار با دوست اینترنتی‌اش برسد. دو روز بعد از گم شدن این مرد، شاهدان به کارآگاهانی که در جستجوی او بودند، گفتند او از جوانی درباره کشته و خورده شدن توسط یک انسان خیالپردازی می‌کرد. بنا به اعلام پلیس، قتل حدود یک ماه پس از ملاقات مجازی قاتل و مقتول در یک چت‌روم اتفاق افتاد.

کارآگاهان ‌اکنون در جستجوی سایر اعضای بدن مقتول هستند. قاتل گفته است مقتول آرزو داشت به این شکل کشته شود و او هم این لطف را در حقش کرد. دتلو تاکنون اتهام آدمخواری را قبول نکرده است. این پرونده، مشابه ماجرای قاتلی به نام آرمین میوز است. میوز سال 2002 به اتهام قتل و خوردن یک برنامه‌نویس رایانه در برلین بازداشت شد. در آن ماجرا هم مقتول آرزو داشت روزی خورده شود. قاتل در آن پرونده انگیزه اصلی را برای قتل، برآورده کردن آرزوی مقتول عنوان کرده بود. ماجرای این برنامه‌نویس سر و صدای زیادی در آلمان به پا کرد و قاتل او به مجازات حبس محکوم شد.

پلیس درباره پرونده تازه گفته است: قاتل و مقتول پیش از این‌که همدیگر را ملاقات کنند، تماس‌های بسیاری از طریق پیامک، چت، ایمیل و تلفن داشتند و روابطی صمیمی میان آنها برقرار بود به طوری که اغلب ساعات شبانه‌روز با هم تماس داشتند.

مقامات اعلام کرده‌اند در مراحل اولیه تحقیق هستند و جزئیات در مراحل بعدی منتشر خواهد شد. سخنگوی پلیس در این‌باره گفت: اکنون نمی‌توانم درباره انگیزه احتمالی متهم برای قتل اطلاعات بیشتری بدهم. تحقیقات در همه زمینه‌ها ادامه دارد و تا پیش از آن نمی‌توان اظهارنظری قطعی کرد، اما آنچه مسلم است این که مقتول و قاتل درباره کیفیت این اتفاق با یکدیگر گفت‌و‌گو کرده بودند. متهم گفته هیچ انگیزه‌ای برای جنایت نداشته و فقط به خواست مقتول دست به چنین کاری زده و هیچ‌یک از اعضای بدن مقتول را نخورده است، اما با توجه به گم شدن بخش‌هایی از جسد، ما در حال جستجوی بیشتر در این خصوص هستیم.

مطبوعات آلمان گزارش کردند دتلو از همسر خود که او هم یک مامور پلیس در بخش جنایی است، جدا شده و پس از آن رابطه‌ای غیرمتعارف را آغاز کرده بود. پلیس گفته این ماجرا نشان می‌دهد تخیلات فاسد مردم چطور می‌تواند از طریق اینترنت براحتی به هم برسد و فاجعه بار بیاورد. / ضمیمه تپش

مترجم: سارا لقایی

منبع:دیلی‌میل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
۱
۰
ببین كیا ماروتحریم كردن!

نیازمندی ها