قتل شاگرد مغازه با ضربات مشت کارفرما

صاحب‌کاری که شاگردش را با ضربات مشت به قتل رسانده و جسدش را به بیابان برده بود تا طعمه حیوانات شود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
کد خبر: ۶۲۷۶۰۴

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک ماه پیش خانواده‌ای بامراجعه به کلانتری شاهین شهر اصفهان از گم شدن فرزند نوزده ساله خود خبر داده و گفتند وی از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.

با تشکیل پرونده و تحقیقات بعدی معلوم شد آخرین بار وی با یکی از دوستانش ملاقات کرده که این فرد به پلیس آگاهی احضار شد. دوست مقتول در بازجویی اولیه گفت، همراه دوستش به مغازه صاحب‌کار قبلی‌شان رفته بودند و او پس از دقایقی در حالی که دوستش (مقتول) همچنان در مغازه بوده، به‌منزلش بازگشته و خبری از او ندارد.با قوت گرفتن فرضیه قتل، تحقیقات از کارفرمای قبلی جوان نوزده ساله آغاز شد و پس از چند روز تحقیقات و جمع‌آوری اطلاعات، سرانجام صاحب‌کار قبلی به نام محسن، به قتل شاگرد خود اعتراف کرد.

قاتل در باره جنایت گفت: دو شاگرد قبلی‌ام برای گرفتن رسیدی که نزدم داشتند،به مغازه آمده و پس از چند دقیقه صحبت، دوست مقتول متقاعد شد و از مغازه بیرون رفت، اما او (مقتول)در مغازه ماند و دوباره با من جر و بحث کرد که به درگیری میان ما منجر شد و من با مشت به سر و صورت او زدم که بر اثر این ضربات، جان خود را از دست داد.

متهم تصریح کرد: وقتی متوجه شدم دیگر نفس نمی‌کشد، با دستپاچگی در مغازه را بسته و تا تاریک شدن هوا صبر کردم. سپس با خودروی نیسان یخچال‌دار مغازه، مقتول را به بیابان‌های اطراف بردم و در این محل رها کردم تا طعمه حیوانات شود.

سرهنگ بلفکه‌، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر اصفهان در این باره گفت: با اعترافات قاتل، ماموران در جستجوی محل، فقط لباس‌های پاره مقتول را همراه مدارک شناسایی و چند تکه استخوان کشف کردند. وی خاطرنشان کرد: بـا شناسایی لبا‌س‌های مقتول توسط والدینش و تعیین هویت وی، عامل جنایت نیز تحویل دادسرا شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها