سازندگان سریال «پایتخت»، به دنبال یک دوقلوی جدید برای بازی در این مجموعه نوروزی می‌گردند.
کد خبر: ۶۲۶۷۹۸
دوقلوهای 10 ساله‌ تان را به سازندگان «پایتخت» معرفی کنید

تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حضور دوقلوهای جدید در سری سوم این مجموعه مطرح کرد: همچنان به دنبال دوقلوهای جدید 10 ساله برای «پایتخت 3» می‌گردیم، چرا که دیگر دوقلوهای سابق در سری سوم این سریال حضور ندارند.

الهام غفوری از مخاطبان خواست تا اگر دوقلوهای 10 ساله‌ی دختر می‌شناسند حتما طی تماس با دفتر سازندگان سریال «پایتخت» اطلاع بدهند.

وی گفت: به علت اینکه دوقلوهای سابق در سریال «پایتخت» دیگر در ایران نیستند و در حال حاضر در کشور سوئد زندگی می‌کنند، نتوانستند در سری سوم حضور داشته باشند، به همین خاطر ما همچنان دنبال دوقلوهای جدید 10 ساله هستیم.

غفوری با اشاره به آماده سازی لوکیشن‌های سری سوم سریال «پایتخت» و همچنین طراحی دکور یادآور شد: مرحله اول از بازبینی لوکیشن‌های این سریال در شمال کشور توسط آقای مقدم و گروه سازنده انجام شده است. در حال حاضر هم مشغول آماده‌سازی لوکیشن‌های دیگر و طراحی دکور هستیم که فکر می‌کنم طی هفته آینده بخش دیگری از دکورهایمان آماده شود.

او همچنین درباره روند نگارش سریال «پایتخت 3» تصریح کرد: براساس بازگشت بازیگر نقش «ارسطو» به گروه، کمی داستان‌هایمان را تغییر می‌دهیم، براین اساس کار نگارش سریال همچنان ادامه دارد.

تهیه‌کننده سریال «پایتخت 1 و2» در ادامه درباره حضور بازیگران جدید در سری سوم «پایتخت» خاطرنشان کرد: در این سریال بر اساس قصه‌هایمان پیش می‌رویم، به همین خاطر اگر نیاز باشد، بازیگران جدیدی اضافه خواهیم کرد اما به دلیل اینکه داستان‌های «پایتخت» اپیزودیک است، علاوه بر بازیگران اصلی این مجموعه، خیلی نیاز به بازیگران آنچنانی دیگری نداریم.

غفوری در پایان با اشاره به سفر گروه سازنده «پایتخت 3» به کشور ترکیه به ایسنا گفت: در حال حاضر به قدری در ایران کار داریم که فعلا خبری از سفر به ترکیه نیست؛ البته طی سفر اخیری که داشتیم، کارهای مربوط به اقامت و هزینه‌هایمان را در ترکیه بررسی کرده‌ایم. به امید خدا اوایل‌ دی ماه «پایتخت 3» در شمال کلید می‌خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۶
۰
۰
نسازید بهتره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها