شهادت امین حیایی در «مرواریدهای خلیج‌فارس»

امین حیایی ضمن اشاره به همبازی شدن با هادی ساعی در فیلم «مرواریدهای خلیج‌فارس» از چالش‌های بازی در نقش کاپیتان یک ناو دریایی و شهادتش در این اثر گفت.
کد خبر: ۶۲۶۲۹۶

امین حیایی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به نقش خود در فیلم «مرواریدهای خلیج فارس» به کارگردانی حسین قاسمی جامی بیان کرد: در این فیلم نقش کاپیتان ناوی را دارم که به خاطر تعهدی که به وطنش دارد در برابر ناو آمریکایی می‌ایستد و با غرق شدن ناو در این جنگ به شهادت می‌رسد. این فیلم موقعیت‌های خاص و حساسی داشت که من تا به‌حال آنها را تجربه نکرده بودم و حتی از نزدیک هم ندیده بودم. بازیگر فیلم‌های «آکواریوم» و «زن‌ها فرشته‌اند» درباره این‌که آیا آموزش خاصی برای این فیلم دیده است یا خیر، پاسخ داد: همه آموزش‌ها و دیالوگ‌ها سر صحنه انجام می‌شد، نقش من به عنوان یک فرمانده نیروی دریایی دیالوگ‌های فنی و تخصصی داشت و اگر سوالی درباره این واژه‌ها داشتم از اهل فن می‌پرسیدم.

این بازیگر سینما درباره موقعیتی که در این نقش برایش فراهم شده بود، عنوان کرد: برای یکی از صحنه‌های فیلم که باید غرق شدن مرا نشان می‌داد، در محل تمرین غواص‌ها کابینی درست کرده بودند که بسیار شبیه اتاق فرمان اصلی بود، این کابین پر از آب می‌شد و ما در آن غرق می‌شدیم. درآوردن این صحنه بسیار سخت و حساس بود، چون باید برای مخاطب باورپذیر می‌شد و حالا فکر می‌کنم کار به واقعیت نزدیک شده باشد.

بازیگر «مهمان مامان» در ادامه از هادی ساعی قهرمان تکواندو به عنوان فردی دوست داشتنی، شریف و با محبت یاد کرد و گفت: من واقعا از همکاری با هادی ساعی لذت بردم و امیدوارم در کارهای بعدی اتفاقات بهتری برایش رخ دهد.

حیایی درباره حضور ورزشکاران و چهره‌های دیگر حوزه‌ها در عرصه سینما و تلویزیون نیز بیان کرد: ما از حضور این افراد در سینما استقبال می‌کنیم، زیرا سینمای ما نیازمند استعدادهای خاص است و ما باید تا می‌توانیم از این استعدادها برای جذابیت سینما و فیلم‌های خود استفاده کنیم تا مردم بیشتر به دیدن فیلم‌ها ترغیب شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها