رضازاده یک گزینه را تا 10 روز آینده معرفی می کند

چه کسی سرمربی تیم ملی وزنه برداری می شود؟

رضازاده با اعلام اینکه 10 روز دیگر سرمربی تیم ملی را معرفی می کند به برخی از گمانه زنی ها پایان داد.
کد خبر: ۶۲۶۱۴۴
چه کسی سرمربی تیم ملی وزنه برداری می شود؟

به گزارش جام جم ورزشی ، این روزها در وزنه برداری بحث سر سرمربی آینده تیم ملی بزرگسالان است. بعد از استعفای کوروش باقری گزینه های زیادی برای هدایت ملی پوشان در نظر گرفته شدند اما حسین رضازاده رئیس این فدراسیون در گفت و گویی اعلام کرده تا ده روز آینده نام سرمربی تیم ملی را معرفی می کند.

در روزهای اخیر رسانه های مختلف و برخی محافل وزنه برداری گمانه زنی هایی درباره سرمربی آینده تیم ملی داشتند اما به نظر می رسد تا ده روز آینده یعنی همان فرصتی که رضازاده تعیین کرده است باید صبر کرد و دل به گمانه زنی ها نبست. بر اساس صحبت های اطرافیان شاهین نصیری نیا یکی از گزینه هاست اما از طرفی گفته می شود او مقیم آمریکا بوده و با وزنه برداری ایران ارتباطی ندارد روی این اصل شانس آمدنش به تیم ملی بسیار پایین است.

فدراسیون وزنه برداری هفته قبل حسین توکلی را به عنوان سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان برگزید که این انتخاب در نگاه منتقدان رضازاده یک گام مثبت در جهت همسو کردن مخالفان با برنامه های فدراسیون بوده است. اردوی تیم ملی بزرگسالان از بهمن‌ماه نیز آغاز می‌شود بنابراین زمان خوبی وجود دارد تا فدراسیون با آرامش دست به انتخاب سرمربی خود بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها