کد خبر: ۶۴۶۶۸۱
قاسمی: چاقوکشی در کمپ وزنه‌برداری رخ نداده است

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری از آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

مسعود قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان، اظهار کرد: درست است که می‌گویند دارد برای برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان دیر می‌شود، اما ما برای هر مسابقه جهانی یا بازی‌های المپیک شش ماه اردو برگزار می‌کردیم. بنابراین الان زمان داریم. از طرفی تقریبا از وضعیت نفراتی که می‌دانیم که برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب می‌شوند با خبر هستیم و آنها در حال انجام تمرین‌های خود هستند. بنابراین وقتی وارد اردو شوند، این طور نیست از صفر شروع کنند، بلکه آمادگی نسبی دارند و در شش ماهی که در اردو خواهند بود ان‌شاءالله به 100 درصد آمادگی هم می‌رسند.

وی ادامه داد: البته اسفند ماه نیز مسابقات قهرمانی کشور را پیش‌رو داریم که حالت انتخابی تیم ملی نیز دارد و حالا اگر چهره‌ی جدیدی در آن مسابقات باشد آنها را انتخاب و اردوها را آغاز می‌کنیم.

قاسمی در پاسخ به این پرسش که پس اردوهای تیم ملی بزرگسالان پس از مسابقات قهرمانی کشور برگزار خواهد شد، گفت: تقریبا بله. همین روزها هم سرمربی تیم ملی را معرفی خواهیم کرد. در واقع حتما پیش از آغاز اردوها سرمربی و کادر فنی مشخص می‌شوند.

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که فدراسیون چه تصمیمی در مورد ماجرای درگیری دو وزنه‌بردار در کمپ تیم ملی خواهد گرفت، تصریح کرد: کادر درستی انجام نشده است، البته بحث چاقوکشی نبوده، بلکه حالا با جاسوئیچی خود چند خط روی دست سعید رضازاده انداخت که بابت آن هم خودش و خانواده‌اش عذرخواهی کردند. در واقع شوخی میان آنها به بحث جدی تبدیل شد. با این حال 100 درصد برخورد خواهیم کرد و قرار است محمدپور فردا (دوشنبه) به فدراسیون بیاید و صحبت کنیم، اما با او برخورد خواهیم کرد. البته ما می‌خواهیم چیزی نگوییم تا مشکل در درون فدراسیون حل شود و به بیرون درز پیدا نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها