تعدادی از فیلم‌های سینمایی کوبا گودینگ جونیور، بازیگر مطرح سینمای جهان در هفته جاری از شبکه نمایش پخش می‌شود. از میان این فیلم‌ها می‌توان به استخوان زمستان اشاره کرد. این شبکه هرهفته به مرور پرونده کارگردانان و بازیگران مطرح سینمای جهان و ایران می‌پردازد.
کد خبر: ۶۲۵۵۰۴

کوبا گودینگ جونیور، بازیگر آمریکایی متولد 1968 میلادی است. او سال ۱۹۸۱ در چند نمایش حضور یافت و سال ۱۹۹۱ و در بیست‌وسه سالگی در اولین فیلم سینمایی خود ظاهر شد. وی سال ۱۹۹۶ در نقش یک فوتبالیست عصبی که در آستانه از دست دادن شغلش قرار داشت ایفای نقش کرد. این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل را برای این بازیگر توانمند به همراه داشت. جودینگ پس از آن نیز بازی‌های درخشانی را در فیلم‌هایی چون «از این بهتر نمی‌شه» و «قتل کلاغ‌ها» ارائه کرد. او با حضور در بیش از 50 فیلم سینمایی جایگاه ویژه‌ای را در سینمای هالیوود به‌دست آورده است.

شبکه نمایش امشب فیلم سینمایی «شهر کثیف» محصول 2005 آمریکا را پخش می‌کند. فیلم «گریز شبانه» ساخته استفان هاپکینز، محصول 1993 آمریکا نیز یکشنبه از این شبکه پخش می‌شود.

همچنین فیلم «فهرست مرگ» دوشنبه و «اردوگاه‌روزانه پدر» نیز سه‌شنبه تقدیم علاقه‌مندان سینما می‌شود. فیلم‌های «مسابقه موش‌ها»، «قتلی از کلاغ‌ها» و «گذر زمان» هم روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از این شبکه به نمایش در‌می‌آید. این فیلم‌ها ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود.

شبکه نمایش همچنین در این هفته سری فیلم‌های «نابودگر (ترمیناتور)» از آثار مطرح سینمای جهان را تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. این فیلم‌ها شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ساعت 19 از این شبکه نمایش داده می‌شود.

سری فیلم‌های سینمایی «ماتریکس» نیز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 19 از این شبکه به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «استخوان زمستان» اثر تحسین شده دبرا گرانیک نیز پنجشنبه ساعت 23 پخش می‌شود.

این فیلم داستان دختری نوجوان اهل کوهستان‌های اوزارک است که می‌کوشد پدر گمشده‌اش را پیدا و خانه پدری‌اش را حفظ کند. این فیلم که در چهار بخش بهترین فیلم، فیلمنامه اقتباسی، بهترین بازیگر زن (جنیفر لارنس) و بهترین بازیگر مرد مکمل (جان هاوکز) نامزد اسکار شده بود، تاکنون جوایز بسیاری را از جشنواره‌های مختلف به‌دست آورده است.

همچنین فیلم‌های آخرین «آواز ققنوس» ساخته مسعود تکاور، «کرانه‌های امید» به کارگردانی مجتبی اسدی‌پور و «غریبه‌ای در مه» ساخته مجیدحسین شیرودی نیز در این هفته از این شبکه روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «علی و غول جنگل» ساخته مسعود رسام و بیژن بیرنگ نیز پنجشنبه ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود. مهدی هاشمی، غلامحسین لطفی، اصغر همت، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی و حمید عبدالملکی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها