مجید مشیری: همیشه نقش مردهای راز آلود و دو زنه تلویزیون به من می‌رسد

اکثر نقش‎هایی که من در آن حضور دارم شکل راز آلودی دارد خودم هم نمی‌دانم چرا در بیشتر موارد نقش مردهای شرور دو زنه تلویزیون به من می‌رسد .
کد خبر: ۶۲۵۲۷۴
مجید مشیری: همیشه نقش مردهای راز آلود و دو زنه تلویزیون به من می‌رسد

مجید پیرامون بازی در سریال خانه ای روی تپه گفت: خوشحالم که بعد از مدتها سریالی در ژانر کودک تولید شد که توانست اقبال مخاطبان را به همراه داشته باشد وقتی فیلمنامه این کار را خواندم شکی نداشتم که این اثر اگر در پرداخت موفق عمل کند می تواند مخاطبان را با خود همراه کند.

وی ادامه داد: در این سریال نقش ناظمی را بازی می کنم که قصد کمک به بچه های را دارد که در مدرسه ا ی که او فعالیت می کند مشغول تحصیل هستند این نقش با کاراکترهای که در طول چند سال اخیر بازی کردم کمی متفاوت است چرا که در آن از پیچیدگی‌های نقش‌هایی که تاکنون بازی کردم خبری نیست.

او اضافه کرد: اکثر نقشهایی که من در آن حضور دارم شکل راز آلودی دارد خودم هم نمی‌دانم چرا در بیشتر موارد نقش مردهای شرور دو زنه تلویزیون به من می‌رسد به همین خاطر سعی می کنم برای فرار از کلیشه گاه به سراغ نقش های متفاوت برود. مشیری تصریح کرد:به تازگی سریال «بچه های نسبتا بد» ساخته سیروس مقدم از من پخش شد این نقش کاراکتری چند وجه داشت و تا آخرین لحظه مخاطب نمی توانست حدس بزند که او فردی خوبی است یا نه ... بازیگر سریال«خانه ای روی تپ» در پایان گفت: این روزها مشغول بازی در سریال اخراجی‌ها به کارگردانی مسعود ده نمکی هستم در این اثر گونه ای متفاوت زا بازیگری را تجربه کردم چرا که ایفاگر نقش معلمی جانباز هستم بر این باورم با توجه به قصه ای که «معراجی ها» دارد می تواند موفقیت ا«خر اجی ها» را تکرار کند.

برنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها