روسیه:

در صورت حمله از سلاح اتمی استفاده می‌کنیم

معاون نخست وزیر روسیه امروز اعلام کرد این کشور هرگز قدرت بازدارندگی هسته‌ای را دستکم نگرفته و اگر زمانی مورد حمله قرار بگیرد، بدون تردید از توان هسته‌ای برای دفاع از خود استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۶۲۴۹۸۶
در صورت حمله از سلاح اتمی استفاده می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری «نووستی»، دمیتری راگوزین معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که این کشور در صورتی‌که مورد حمله قرار بگیرد، این مسئله را حق خویش می‌داند که از توان هسته‌ای خویش استفاده کند.

راگوزین امروز در نشست ویژه «ساعت دولت» در دومای دولتی روسیه گفت: می‌توان تا جایی که ممکن است آزمایش انجام داد، سلاح‌های غیرهسته‌ای راهبردی مستقر کرد، ولی باید این مسئله را در نظر داشت که اگر واقعا به کشور ما حمله شود، ما بدون تردید با استفاده از سلاح هسته‌ای به دفاع از خود خواهیم پرداخت.

معاون نخست وزیر روسیه که پیش از این سمت نماینده دائم روسیه در ناتو را برعهده داشت، یادآور شد که این مسئله در دکترین نظامی روسیه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با یاداوری اینکه هر کشور متجاوز و یا گروهی از کشورهای متجاوز که به فدراسیون روسیه حمله کنند، باید از این مسئله آگاه باشند و آن عامل مهم بازدارندگی هسته‌ای روسیه علیه هر نوع تجاوزی است.

راگوزین افزود: ما هرگز نقش توان هسته‌ای را بی اهمیت ندانستیم و این نوع سلاح یک فرصت بسیار خوب برای مقابله به مثل است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها