از طریق سیستم عابربانک انجام شد؛

کلاهبرداری از قهرمان پارالمپیک در دامغان

قهرمان پارالمپیک دامغانی از سرقت 15 میلیون ریالی توسط یک کلاهبرداری از حسابش خبر داد و گفت: این اتفاق از طریق سیستم عابر بانک انجام شده است.
کد خبر: ۶۲۴۴۱۵
کلاهبرداری از قهرمان پارالمپیک در دامغان

مصطفی افضلی گفت: فردی با عنوان نماینده و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بنده تماس گرفت و با بیان اینکه در نظر داریم تا مبلغ 250 میلیون ریال کمک هزینه مسکن به حسابتان واریز کنیم، بنده را به پای یکی از عابر بانک ها کشاند و خواست تا ابتدا موجودی حساب را اعلام و بعد روند کار را شرح دهم.

وی اضافه کرد: پس از اعلام موجودی حساب و گزارش روند عملیات بانکی طی شده به فرد مخاطب، وی ابراز داشته باید دو کارت عابر بانک داشته باشی که مبلغ 100 میلیون ریال در این کارت و مابقی وجه به شما در کارت دیگر واریز شود که متوجه شدم نه اینکه وجهی به حسابم واریز نشده بلکه مبلغ 15 میلیون ریال برداشت شده و پی به کلاهبرداری بردم.

این قهرمان معلول پاراالمپیک افزود: این کلاهبردار در تماس خود عنوان داشت که شماره همراه بنده را از هیات ورزشی معلولان و جانبازان استان سمنان گرفته که این موضوع را از مسئولان هیات جویا شدم که تکذیب شد.

وی خاطر نشان ساخت: پس از این موضوع به بانک مراجعه کردم و پرینتی از حسابم دریافت کردم و برای گرفتن حق از دست رفته ام به مراجع قضایی مراجعه و اعلام شکایت کردم.

این قهرمان پارالمپیک گفت: امیدوارم که با پیگیری های قضایی و مشخصاتی که از نامبرده از طریق تماسی که با وی برقرار شده به دست آمده کلاهبردار شناسایی و در اختیار مقامات قضایی قرار گیرد.

شگرد و شیوه کلاهبرداری از طریق عابربانک مدتهاست که در کشورمان رایج شده و چندی قبل نیز از یک پزشک متخصص در دامغان به همین طریق کلاهبرداری شد که مراتب برای پیگیری و شناسایی در دستور کار مقامات قضایی قرار دارد.

مصطفی افضلی، جوان معلول دامغانی که در یک سانحه رانندگی یک پای خود را از دست داده در مسابقات پاراآسیایی جوانان مالزی طی مهر ماه امسال در رشته ورزشی دو و میدانی موفق به کسب سه مدال طلا و در پرتاب وزنه، دیسک و نیزه شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها