مدیر کل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال خبر داد:

صدور ۲.۱ میلیون شناسنامه مکانیزه

شناسنامه‌هایی که 15 دقیقه‌ای متولد می‌شود

سازمان ثبت احوال کشور امکان دریافت 15 دقیقه ای شناسنامه های مکانیزه و هوشمند را فراهم کرد.
کد خبر: ۶۲۳۵۳۵
شناسنامه‌هایی که  15 دقیقه‌ای متولد می‌شود
معاونت فناوری و اطلاعات و ارتباطات سازمان ثبت احوال کشور در سالن دولت الکترونیک نوزدهمین نمایشگاه الکامپ به متقاضیان شناسنامه های هوشمند و مکانیزه می‌دهد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به غرفه سازمان ثبت احوال در نمایشگاه الکامپ و تحویل مدارک مورد نیاز خود در مدت 15 دقیقه شناسنامه های مکانیزه دریافت کنند.

کپی کارت ملی، به همراه داشتن شناسنامه فعلی، 2 قطعه عکس، اصل شناسنامه همسر و فرزند در صورت تأهل از جمله مدارک مورد نیاز برای صدور شناسنامه های جدید در غرفه ثبت احوال خواهد بود.

هزینه صدور شناسنامه‌های هوشمند در غرفه سازمان ثبت احوال 15 هزار تومان عنوان شده است. ضد جعل بودن و دارا بودن ضریب امنیتی بالا از جمله ویژگیهای شناسنامه های هوشمند سازمان ثبت احوال عنوان شده است.

 صدور شناسنامه های جدید الکامپ در حالی انجام می شود که ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت در شرایط عادی تنها برای افراد واجد شرایط شامل افرادی که 15 سال تمام دارند و قصد دارند شناسنامه خود را عکس دارد کنند و نیز افرادی که شناسنامه آنها دچار مفقودی، پارگی و یا آبرفتگی شده شناسنامه های جدید صادر می کنند. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
۰
۰
باسلام میخواستم از این تلاش شما قدردانی كنم . آیا این طرح در استان كرمان هم اجرای است چون الان درشهرستان های استان كرمان شناسنامه دخترم را بردم عكس دار كنم مدارك را گرفتن گفتند 6ماه دیگر جهت گرفتن شناسنامه بیا

نیازمندی ها