تمدید مهلت استفاده از جوایز خوش حسابی

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به در نظر گرفتن 15 آذر امسال برای استفاده از جوایز خوش حسابی عوارض نوسازی شهری گفت: با استقبال شهروندان و درخواست‌های مکرر آنها این مهلت تا پنجم دی‌ سال 92 تمدید شد.
کد خبر: ۶۲۳۲۴۴
تمدید مهلت استفاده از جوایز خوش حسابی

حسین محمد پورزرندی با بیان اینکه شهروندان تهرانی در صورت پرداخت قبوض عوارض نوسازی ، کسب و پیشه و نیز بهای مدیریت خدمات پسماند تا 5 دی می توانند از جوایز خوش حسابی پرداخت عوارض بهره مند شوند اظهار کرد : توزیع قبوض نوسازی، مشاغل و بهای خدمات مدیریت پسماند در شهر تهران انجام شده و علاوه بر امکان پرداخت عوارض به صورت اینترنتی ، مشاهده سوابق پرداخت های در سایت شهرداری تهران (www.tehran.ir ) امکان پذیر است.

معاون شهردار تهران با اعلام این مطلب افزود: خوش حسابان تهرانی که تا 5 دی مبادرت به پرداخت عوارض متعلقه کنند، علاوه بر استفاده از 10 درصد جایزه خوش حسابی، از جوایز ارزنده ای به تعداد 2025 جایزه به ارزش شانزده میلیارد ریال و به قید قرعه بهره مند خواهند شد. همچنین امتیاز پرداخت کنندگان غیر حضوری عوارض 3 برابر سایر پرداخت کنندگان در قرعه کشی خواهد بود.

پورزرندی یادآور شد: عوارض (نوسازی، بهای خدمات مدیریت پسماند، کسب و پیشه ، عوارض خودرو و موتورسیکلت) مناسب ترین منابع درآمد شهرداری ها برای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب تر هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان تهرانی امسال نیز همانند سالهای گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض ، در ابادانی و عمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را نیز در رسیدن به این امر یاری کنند.

پورزرندی افزود: قبوض عوارض شهری امسال با استانداردهای شورای انفورمایتک بانک ها مطابقت دارند و دارای شماره شناسه قبض، شماره شناسه پرداخت و حتی بارکد هستند.

به گفته وی، امکان پرداخت عوارض های شهری از طریق امکانات اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک و تمامی بانک های عضو شتاب و بانک های طرف قرارداد شهرداری شامل "شهر، سپه، ملی، تجارت، صادرات، مسکن، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان و پست بانک ، سینا" نیز فراهم شده است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد تسهیلات و رفاه حال مودیان محترم برای پرداخت عوارض، علاوه بر استفاده از روش حضوری و غیر حضوری سال گذشته، می توانند با سامانه تلفنی 137 تماس گرفته و با شماره گیری عدد 6 و همراه داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت نسبت به پرداخت غیر حضوری قبوض اقدام کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها