روی خط جام​جم ورزشی

پراندلی: توتی را به جام جهانی نمی‌برم

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اظهار کرد به هیچ عنوان فرانچسکو توتی کاپیتان سی و شش ساله تیم رم را با خود به جام جهانی 2014 نمی‌برد.
کد خبر: ۶۲۲۵۹۸

پراندلی با این اظهارنظر به طور کامل طرفداران توتی را که مشتاق حضور دوباره ستاره محبوبشان در تیم ملی و جام جهانی برزیل بودند، ناامید کرد.

پراندلی در این باره گفت: تا امروز بیش از اندازه درباره بازگشت توتی به تیم ملی فوتبال ایتالیا صحبت کرده‌ام، اما وقت آن است که یکبار برای همیشه درهای تیم ملی را روی او ببندم. او بازیکنی بسیار بزرگ، اما در عین حال بدشانس است. توتی برای مدتی مصدوم شد و اکنون که خوب شده با توجه به سن و سالش بعید به نظر می‌رسد به همین زودی برای بازی در رم آماده باشد، چه برسد به تیم ملی ایتالیا که موقعیت بسیار حساسی دارد.

ویدال رسما تمدید کرد

آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی یوونتوس قرارداد خود را با این باشگاه تورینی به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و تا سال 2017 در این باشگاه می‌ماند.ویدال بیست و شش ساله شیلیایی که هفته‌های گذشته مورد توجه تیم‌هایی چون منچستریونایتد و رئال‌مادرید قرار داشت عاقبت قرارداد خود را تمدید کرد تا به همه شایعه‌ها پایان دهد. ویدال خود نیز تمایلی برای جدایی از یوونتوس نداشت.او با قرارداد جدیدش سالانه پنج میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها