هاشمی: فریب پیروزی مقابل ذوب آهن را نمی خوریم

مهرام در بازی پایانی هفته ششم لیگ برتر بسکتبال، ذوب‌آهن را 90 بر 67 شکست داد، نتیجه ای که مصطفی هاشمی، سرمربی تیم تهرانی درباره آن گفت : نباید فریب این نتیجه را تا اینجای مسابقه‌ها خورد.
کد خبر: ۶۲۲۱۹۷

به گزارش جام‌جم ورزشی، هاشمی افزود: برای بازی با ذوب‌آهن باید دو چشم و دو گوش قرض کرد. سرمربی مهرام ادامه داد: در لیگ برتر امسال فقط یک تیم شرایط بهتری دارد، اما سایر تیم‌ها در یک سطح اند و باید در هر بازی مراقب حریفان بود.

اما فرزاد کوهیان، سرمربی ذوب‌آهن از کم بودن تعداد بازیکنان تیمش ناراضی است و نداشتن روز به ارغوان را دلیل ضعف تیم نیمه‌کاره اش دانست. او گفت: از تلاش بازیکنان راضی‌ام، اما در کارهای تیمی ناکام بودیم.

اسلاو کو ورانز، بازیکن خارجی ذوب‌آهن با 23 امتیاز و 11 ریباند موثرترین بازیکن زمین بود. در تیم مهرام اوشین ساهاکیان با 19 امتیاز، 9 ریباند و 4 توپ ربایی بهترین بازیکن تیمش شناخته شد. سعید داورپناه 16 امتیاز، 4 پاس و 3 توپ ربایی و موسی نبی پور 15 امتیاز و 5 ریباند داشتند. آرمان زنگنه هم روز خوبی با 17 امتیاز و 7 ریباند با مهرام پشت سر گذاشت.عباس محبت در طرف دیگر چهره ویژه ذوب‌آهن بود که در غیاب روزبه ارغوان آمار دبل‌ ـ‌ دبل را با 17 امتیاز و 10 ریباند ثبت کرد.

پیش از این بازی دانشگاه آزاد با هفت الماس قزوین بازی کرد که توانست این تیم را با نتیجه 102 بر 92 شکست دهد. محمد جمشیدی، بازیکن ملی‌پوش بسکتبال که دقایقی در جایگاه خبرنگاران تالار بسکتبال آزادی حضور یافت به جام‌جم گفت: بازی با هفت الماس را به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی مچ‌پا از دست دادم. دانشگاه آزاد با کرم احمدیان روی سبد تیم قزوینی موفق کار کرد.

در دیگر بازی ها این نتایج به دست آمد: استقلال زرین قشم 75- پتروشیمی بندر امام 83، فولاد ماهان 74- همیاری زنجان 57، شهرداری گرگان 45- افرای خلیج فارس65، نیروی زمینی 57- صنایع پتروشیمی 96

12 بازی دوستانه برای تیم ملی بسکتبال

مهمد بچیروویچ، سرمربی تیم ملی بسکتبال در حاشیه دیدار مهرام ـ ذوب‌آهن بخشی از برنامه‌های تیم ملی را تشریح کرد. او درباره برنامه‌های آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: برای حضور قدرتمند در جام جهانی 12 بازی دوستانه خوب و حضور در تورنمنت‌های معتبر را در دستور کار خود داریم. تیم بسیار خوبی داریم و می‌خواهیم بازی‌های بزرگی را به نمایش بگذاریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها