پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران متوقف شد

مدیر پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران ضمن اعلام توقف کامل این پروژه از سلیقه‌ای برخورد کردن برخی مدیران در این زمینه انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۲۱۷۳۴

منوچهر مومن‌زاده افزود: قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران، امتیاز ویژه‌ای برای کشور بود که همزمان با آن در کشورهای ترکیه و الجزایر نیز پروژه‌های مشابهی آغاز شد، اما اکنون پروژه اصفهان ـ تهران متوقف شده و پروژه کشورهای ترکیه و الجزایر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: یک تغییر مدیریت در راه‌آهن کشور در دولت دهم یکباره اراده مبهمی را برای مخالفت با این پروژه ایجاد کرد که هنوز هم دلیل اصلی آن برای ما نامعلوم است.

به گزارش فارس، مدیر پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران بیان کرد: اکنون بالای 85درصد از این پروژه اجرایی شده و زیرساخت‌های آن به پایان رسیده است، اما در دولت جدید هم اراده‌ای برای اتمام آن دیده نمی‌شود.وی خاطرنشان کرد: اکنون دولت فقط باید روسازی این پروژه را آماده و واگن‌ها را خریداری کند تا مردم بتوانند مسیر بین اصفهان ـ تهران را با ایمنی بالا حداکثر در دو ساعت طی کنند و دیگر شاهد حوادثی مانند تصادف اتوبان قم ـ تهران نباشند.

مومن‌زاده ضمن ابراز امیدواری مبنی بر این که با تغییر مدیریت در این بخش، قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران نیز به بهره‌برداری برسد، افزود: راه‌اندازی این پروژه تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها