فیلمنامه‌نویس مجموعه «ستایش» تاکید کرد سری دوم مجموعه اشاره‌ای به شرایط جامعه امروز دارد.
کد خبر: ۶۲۰۰۹۸
نویسنده«ستایش۲»:موقعیت های تلخ سری دوم ستایش نسبت به سری اول کمتر است

سعید مطلبی فیلمنامه‌نویس باسابقه که از مدتی پیش مشغول نگارش فیلمنامه سری دوم سریال «ستایش» است، درباره وضعیت کنونی این سریال گفت: مدتی است نگارش فیلمنامه را در ۲۶ قسمت تمام کردم. اما گروه همچنان در تهران مشغول تصویربرداری هستند که احتمالا طی دوماه آینده کارشان به اتمام خواهد رسید.

نویسنده فیلمنامه سینمایی «می‌خواهم زنده بمانم» ادامه داد: کیفیت این سری از سریال به نظرم از سری اول به لحاظ محتوایی و ساختاری بهتر و تولید راضی‌کننده‌تر است. تلاش کردم ریتم و ضرباهنگ در مضمون فیلمنامه  نسبت به سری قبلی جذاب تر باشد.

مطلبی درباره پیش‌بینی ارتباط مخاطبان با سری دوم این سریال گفت: تلخی صحنه‌هایی از «ستایش ۱» احساس غم تماشاگر را برمی‌انگیخت و گاهی آنها را به گریه می‌انداخت. تفاوت سری دوم این است که موقعیت‌های تلخ کمتر هستند و به لحاظ فضاسازی کلی با احساسات دیگر تماشاگر ارتباط برقرار می‌کند.

وی  درباره مقطع زمانی که قصه «ستایش ۲» در آن روایت می‌شود گفت: زمان فیلمنامه زمان حال است و شخصیت‌ها در این زمان زندگی می‌کنند. از این رو شرایط اقتصادی و اجتماعی امروز اعم از تنگناها و احوالاتی که جامعه و مردم  با آن‌ها درگیر هستند، در زیرلایه‌های قصه طراحی شده است. امیدواریم مردم با «ستایش ۲» ارتباط برقرار کنند.

«ستایش ۲» به کارگردانی سعید سلطانی با بازی نرگس محمدی، رامسین کبریتی، امیرمحمد زند، حدیث میرامینی و … برای پخش از شبکه سه تولید می‌شود. آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده مجموعه است.

بانی فیلم

                  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها