عضو اتاق بازرگانی ایران از آزادسازی حدود 8 میلیارد دلار دارایی‌های بلوکه شده ایران خبر داد

واکنش مثبت اقتصاد ایران به رفع تحریم‌ها

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد:

رونق تولید و کاهش فعالیت های دلالی

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای مواجهه با تحریم ها باید روش های خود را بهبود بخشیم و تعامل بین المللی با تکیه بر توسعه ظرفیت های درونی اقتصاد ملی ساماندهی شود.
کد خبر: ۶۱۸۹۷۷
رونق تولید و کاهش فعالیت های دلالی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، رحیم زارع نماینده مردم آباده، خرم بید و بوانات استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه بیش از 10 سال مقاومت ملت در پروژه هسته ای صلح کشور به تدریج به ثمر می نشیند و دستاوردهای مذاکرات هسته ای کشورمان نتیجه همین مقاومت و تلاش هاست.

وی افزود: تحریم ها البته سیاست نیست بلکه از اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی آغاز شده که در سال های اخیر گسترش یافته است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: روند کاهش تحریم ها کمک می کند اقتصاد کشور از حداکثر ظرفیت خود در اقتصاد بین الملل استفاده کند که به نفع اقتصاد کشورهای منطقه و جهان هم است.

زارع تاکید کرد: باید برای بهبود روند مواجهه با تحریم ها برنامه ریزی کنیم و امیدواریم دستاوردهای جدید مذاکرات هسته ای به رونق پایدار اقتصادی کشور کمک کند.

وی افزود: همچنان به توسعه درون زای اقتصاد و اصلاح ساختاری و روند هدفمندی یارانه ها در کنار بهبود خصوصی سازی نیاز داریم و نباید از مسائل داخلی اقتصاد کشورمان غافل شویم.

وی بر ضرورت کنترل گرانی و تورم، ثبات اقتصادی و تقویت ارزش پول ملی در کنار ساماندهی نرخ ارز تاکید کرد و گفت: رونق تولید و کاهش فعالیت های دلالی نیز مهم است.

نماینده مردم آباده، خرم بید و بوانات استان فارس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخشی از موفقیت سیاست های اقتصادی به دیپلماسی اقتصادی و خارجی کشور نیاز دارد و اگر در عرصه نفت و نقل و انتقال پول نفت، مشکلات برطرف شود می تواند به رونق اقتصادی ایران کمک کند.

زارع افزود: به دیپلماسی اقتصادی هوشمند نیاز داریم و باید نظم مدیریت اجرایی با نظام کارآمد اقتصادی همراه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها