دبیرکل کانون سراسری مرغ تخمگذار کشور گفت: از امروز، تخم‌مرغ با درج قیمت روی آن به بازار عرضه می‌شود.
کد خبر: ۶۱۸۰۱۷

«سید فرزاد طلاکش» در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: براساس یک برنامه مدون و اعلام شده، از هفته جاری (دوم آذر)، تمامی تولیدکنندگان تخم‌مرغ 60 گرمی به شرط درج قیمت روی آنها می‌توانند تولیدات خود را روانه بازار کنند.

وی اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با بخش‌های مختلف از جمله دستگاه‌های دولتی صورت گرفته و از هفته جاری، تخم‌مرغ‌های تولیدی به مرور همراه با درج قیمت وارد بازار می‌شود که این قدمی بزرگ در جهت ثبات قیمت تخم‌مرغ کشور خواهد بود.

طلاکش به دلایل اتخاذ این تصمیم اشاره کرد و گفت: قیمت تخم‌مرغ در طول سال دچار نوسانات بسیار می‌شود که این نوسانات موجب بی‌اعتمادی مصرف‌کنندگان به بازار تخم‌مرغ شده و واکنش دست‌اندرکاران کشور در مقابل گران‌فروشی را می‌طلبد.

به گفته وی، این موضوعات برای تولیدکنندگان هم مسائل حاشیه‌ای بسیاری ایجاد می‌کند، بنابر این تصمیم گرفته شد تا از طریق ثبت قیمت روی تخم‌مرغ از بروز این مسائل و مشکلات جلوگیری شود.

دبیرکل کانون سراسری مرغ تخمگذار کشور افرود: تولیدکنندگان سهمی در نوسانات قیمت تخم‌مرغ ندارند و حتی این نوسانات در بسیاری اوقات موجب زیان شدید این تولیدکنندگان می‌شود، بنابر این کانون سراسری مرغ تخمگذار ایران، راه برون‌رفت از این چالش را قیمت‌گذاری روی هر تخم‌مرغ در سطح مصرف‌کننده می‌داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها