رئیس سازمان صدا و سیما تاکید کرد :

نقش رسانه ملی در تعمیق فرهنگ عاشورایی

رئیس سازمان صدا و سیما گفت : تفکر عاشورایی با بازتاب درست رسانه ای عزاداری های مردم حفظ می شود .
کد خبر: ۶۱۷۰۱۰
نقش رسانه ملی در تعمیق فرهنگ عاشورایی

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سید عزت الله ضرغامی در نشست شورای معاونان رسانه ملی از تلاش متعهدانه همکاران این سازمان در تعمیق فرهنگ عاشورایی با تولید برنامه های متنوع و بازتاب مطلوب شور حماسی مردم در محرم ،به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا قدردانی کرد.

رئیس رسانه ملی گفت :دلدادگی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در ایران و سراسر جهان در محرم،جلوه ای از ارادت خالصانه پیروان مکتب امام حسین (ع) به وجود ذیجود انسان های آگاهی است که با اهدای جان خویش درس آزادگی و شرف به بشریت آموخته اند .

مهندس ضرغامی با مهم دانستن عمق بخشی به عزاداری ها ، نقش رسانه ملی را در این خصوص با اهمیت و تاثیر گذار دانست و افزود:بدون شک رسانه ملی در رونق و جهت‌دهی شور عاشورایی دلدادگان مکتب سرخ حسینی نقش بی بدیلی دارد و تفکر عاشورایی با بازتاب درست رسانه ای عزاداری های مردم در محرم حفظ می شود .

وی پخش مناسب مراسم عزاداری ها ، همراه با نوآوری در شبکه های مختلف به همت همکاران رسانه ملی را شایسته قدردانی توصیف کرد و ضمن تشکر از همکاران خود در سراسر کشور ، بازتاب تجمعات بزرگ و باشکوه در استان های مختلف را به بهترین شکل ، نشان از توانمندی مراکز صدا و سیما در سازماندهی و بازتاب این‌گونه مراسم دانست.

عملکرد صدا و سیما در بازتاب وسیع دلدادگی عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در نقاط مختلف کشور و جهان ضمن قدردانی شخصیت‌های مختلف، ائمه جمعه و جماعات ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، هیئت های مذهبی و مخاطبان، موفق ارزیابی شده است.

رسانه ملی در دهه اول محرم امسال تلاش کرد علاوه بر پخش مراسم عزاداری و تجمعات پر شور مردم در شهر های مختلف ، با تولید و پخش برنامه های مختلف به شناخت بیشتر فرهنگ عاشورایی به ویژه به جوانان ، کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها