روی خط جام​جم ورزشی

رونی: شانس زیادی برای فتح جام جهانی داریم

وین رونی، مهاجم بیست و هشت ساله تیم ملی فوتبال انگلستان با وجود شکست 2 بر صفر تیمش مقابل شیلی در دیدار دوستانه جمعه شب اظهار کرد؛ انگلیس برای فتح جام جهانی 2014 برزیل شانس زیادی دارد.
کد خبر: ۶۱۶۰۱۱

رونی گفت: ما در برزیل می‌خواهیم موفقیتی به دست بیاوریم که انگلیسی‌ها برای اولین و آخرین بار در سال 1966 به دست آوردند. ما قهرمانی این رقابت‌ها را می‌خواهیم. مهاجم تیم ملی فوتبال انگلستان افزود: ما امید زیادی برای تحقق این کار داریم. رونی خاطرنشان کرد: با همه رقیبان سرسختی که در برزیل داریم، می‌خواهیم در قله جام جهانی 2014 قرار بگیریم.

لمپارد: باشگاه 100 تایی‌ها برای من افتخار بزرگی است

از فرانک لمپارد به دلیل این‌که بیش از یکصد بازی ملی برای انگلیس انجام داده، پیش از دیدار دوستانه انگلیس و شیلی قدردانی شد.

لمپارد که به همین مناسبت کلاه طلایی را از دست پدر خود دریافت کرد، گفت: در تاریخ فوتبال انگلستان بازیکنانی که بیش از یکصد بازی ملی داشته باشند، خیلی زیاد نیستند و به همین دلیل پیوستن به باشگاه صد تایی‌ها را افتخار بزرگی برای خود می‌دانم. وی در مورد شکست تیم ملی فوتبال انگلستان مقابل شیلی گفت: شکست عجیبی بود. هر چیزی را می‌توانستم پیش‌بینی کنم، بجز شکست از شیلی با دو گل.

ستاره بوسنیایی‌ها در آرسنال

ستاره تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین به احتمال زیاد از نیم فصل دوم لیگ برتر انگلستان برای آرسنال به‌میدان می‌رود.

به گزارش دیلی استار، ادین ویسکا که هم‌اکنون در توتو‌اسپور استانبول ترکیه بازی می‌کند، از سال 2011 به لیگ ترکیه رفته و 77 بار برای باشگاه خود بازی کرده است.بازی‌های ویسکا در هفته‌های اخیر زیر نظر نماینده باشگاه آرسنال قرار داشته و ونگر نیز موافقت خود را برای پیوستن این هافبک بوسنیایی به آرسنال اعلام کرده است.

ستاره‌های رئال و بارسلونا در تیررس منچستر یونایتد

آلکسیس سانچز، مهاجم تیم ملی فوتبال شیلی در دیدار دوستانه تیمش با انگلستان ستاره میدان بود و هر دو گل تیمش را مقابل مردان جزیره به ثمر رساند.

به فاصله کمتر از دو روز از درخشش سانچز مقابل انگلستان خبر می‌رسد که باشگاه منچستریونایتد برای جذب این مهاجم بارسلونا دست به کار شده است. دیوید مویس، سرمربی منچستری‌ها شخصا خواستار این انتقال شده است. سانچز در این فصل از رقابت‌های لالیگا هفت گل در 9 بازی زده و از‌این منظر پشت سر لیونل مسی قرار دارد. خبر دیگر از منچستر این‌که منچستری‌ها برای جذب ژابی آلونسو هافبک رئال نیز دست به کار شده‌اند. آلونسو که به طور جدی مورد توجه این باشگاه منچستری است، از سوی لیورپول هم پیشنهاد دارد.

بندر، ماکت استیون جرارد

باشگاه لیورپول در حال جذب بازیکنی است که به عنوان ماکت استیون جرارد، کاپیتان کنونی این تیم شناخته می‌شود.

این بازیکن لارس بندر نام دارد و هم‌اکنون در بایرلورکوزن بازی می‌کند. رئیس باشگاه لیورپول و سرمربی این باشگاه نظر مساعدی برای جذب ستاره بایرلورکوزن دارند و او را مدل جدیدتر و جوان‌تری از جرارد معرفی می‌کنند. دو باشگاه لیورپول و بایرلورکوزن فعلا بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیده‌اند.

ژاپن هلند را متوقف کرد

تیم ملی فوتبال ژاپن در دیداری دوستانه، هلند، نایب‌قهرمان جام‌جهانی 2010 را با تساوی 2 بر 2 متوقف کرد. ژاپنی‌ها در حالی مقابل هلند مساوی کردند که بازی در‌حضور تماشاگران هلندی برگزار می‌شد. در این بازی رافائل فان فارت و آرین روبن در دقایق 13 و 39 برای هلند گلزنی کردند اما در ادامه یویا اوساکا و کیسوکه هوندا در دقایق 44 و 60 دروازه نارنجی‌پوشان را باز کردند تا کار به تساوی بکشد. این نتیجه در حالی رقم خورد که ژاپن در نیمه دوم تیم برتر میدان بود و بارها دروازه هلند را با خطر مواجه کرد.

ژاپنی‌ها سه‌شنبه‌شب در دیگر بازی تدارکاتی خود در شهر بروکسل به مصاف تیم بلژیک، یکی از هشت سرگروه جام‌جهانی 2014 می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها