ناراحتی مربی بدنساز تیم ملی

تمرین استقلال با شوخی های بامزه

تمرین تیم فوتبال استقلال با حضور ۱۲ بازیکن و در غیاب سرمربی این تیم برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۵۸۵۸
تمرین استقلال با شوخی های بامزه

تمرین نوبت عصر تیم استقلال از ساعت 15:30 دقیقه در کمپ مرحوم حجازی پیگیری شد.

در تمرین امروز امیر قلعه‌نویی که در کشور اوکراین به سر می‌برد حضور نداشت ولی برخلاف روزهای گذشته تعداد بازیکنان بیشتری در کارهای تاکتیکی شرکت داشتند.

سیاوش اکبرپور، هاشم بیگ‌زاده، محمدمهدی نظری و احمد جمشیدیان نفرات جدیدی بودند که امروز در تمرین حضور پیدا کردند ولی جمشیدیان با لباس شخصی حاضر شد و پس از صحبت با کادر پزشکی محل تمرین را ترک کرد. این بازیکن قرار است از فردا در تمرینات گروهی استقلال حاضر شود.

 

* بعد از شروع تمرین بازیکنان استقلال در مورد مصاحبه مجید جلالی و اینکه گفته بود تیمش نیاز به بازیکن سرزن دارد صحبت می‌کردند و مدعی بودند آنها در نقل و انتقالات به دنبال چنین بازیکنانی هستند. از سوی دیگر بعضی از بازیکنان استقلال مثل عمران زاده و پژمان نوری مدعی بودند که استقلال با تعداد نفرات بیشتری تمرین کند تا از سایر تیم ها عقب نماند.

* کوجالا مربی بدنساز تیم ملی به صورت اتفاقی در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر شد، وی غیبتش در اردوی تیم ملی کمی عجیب به نظر می‌رسید در پاسخ به سوال خبرنگاران که چرا به بیروت نرفته است، گفت: من هیچ صحبتی در این زمینه انجام نمی‌دهم، او سپس روی نیمکت نشست و برای دقایقی با بیگ‌زاده و حاج قاسم مربی بدنساز استقلال به گفت‌وگو پرداخت.

*بازیکنان تیم استقلال به خصوص مهدی رحمتی در طول تمرین با حنیف عمران‌زاده در مورد حضورش در ترکیب تیم رویایی 2013 آسیا صحبت می‌کردند. عمران‌زاده خطاب به رحمتی می‌گفت: من در تیم منتخب هستم اما تو در همین جایی. دروازه‌بان استقلال هم می‌گفت، اول باید شخصیتت تغییر کند وگرنه فوتبال مهم نیست.

*مهدی نظری، سیاوش اکبر‌پور و هاشم بیک‌زاده به صورت اختصاصی با بدنساز استقلال کار کرده است که اکبرپور بعد از 20 دقیقه ورزشگاه را ترک کرد.

*بازیکنان در خصوص زمان بازگشت قلعه‌نویی از اوکراین از یکدیگر سوال می‌کردند و این مورد سوژه آنها بود.

*امیر غفارمنش بازیگر سینما و تلویزیون در تمرین امروز حاضر بود و برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. حدود 20 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز تیمشان حضور داشتند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته در قالب دو تیم سبز و زرد، فوتبال دستگرمی انجام دادند. البته تعدادی از بازیکنان نیز به عنوان یار تستی در تمرین حاضر شده بودند.

*آرش برهانی که صبح امروز به دلیل کسالت با استقلالی‌ها تمرین نکرد در تمرین تاکتیکی حضور داشت.

*میرشاد ماجدی سرپرست استقلال بعد از گذشت دقایقی به محل تمرین آمد و در حالی که علاقه‌ای نداشت در مورد شرایط استقلال با خبرنگاران تلویزیونی گفت‌وگو کند روی نیمکت نشست.

*بازیکنان تیم استقلال در طول تمرین در خصوص بازی تیم ملی مقابل تایلند و اینکه آیا دیدارشان مقابل ملوان به تعویق افتاده یا خیر با یکدیگر صحبت می‌کردند.

*مجید صالح و ستار همدانی امروز تمرینات را برعهده داشتند. کریم بوستانی نیز که از هواز برگشته است در کنار این دو مربی حضور داشت.

تمرینات تیم استقلال فردا مجددا از سر گرفته خواهد شد و آبی‌پوشان در دو نوبت تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها