شغل جدید ستاره بازنشسته فوتبال

بکام این بار کفش طراحی می کند!

در مراسم سالانه بامبی، یوپ هاینکس جایزه بابی ورزشی را مال خود کرده واین جایزه را از دستان پپ گواردیولا تحویل گرفت.
کد خبر: ۶۱۵۸۱۵
تقدیر از هاینکس در حضور ویکتوریا بکام و چند ستاره دیگر/تصاویر

سایت جام جم ورزشی- پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی و جدید بایرن مونیخ روز پنجشنبه جایزه بامبی ورزشی را به یوپ هاینکس، سرمربی آلمانی و پیشین تیم باواریایی اهدا کرد و در صحبت هایی به تمجید از فردی که حالا جانشینش شده پرداخت.

یوپ هاینکس که فصل گذشته تمام افتخارات ممکن را با بایرن مونیخ کسب کرده و این تیم را به قهرمانی سه گانه (قهرمانی در بوندس لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان رساند) هم در واکنش به صحبت های پپ از او تشکر کرد. گواردیولا در ستایش هاینکس گفت:« تو الگوی بزرگی برای من هستی؛ چه به عنوان یک سرمربی و به ویژه به عنوان یک انسان.» و در ادامه هاینکس هم برای تشکر از او گفت:« من به شدت و واقعا تحت تاثیرقرار گرفته ام.»

گواردیولا که با زبانی آلمانی و روان تر از همیشه صحبت می کرد ادامه داد:« واقعا احساس غرور می کنم که هدایت بهترین تیم دنیا را در دست دارم و از مردی که این تیم را با این آمادگی به من سپرد تشکر می کنم: استاد فوق العاده ام: یوپ هاینکس.تو شایستگی دریافت این جایزه را داری، نه فقط در اینجا، بلکه در اسپانیا و در کاتالونیا هم حتی بچه ها هم تو را می شناسند. همیشه اینجا در خدمت تیمت آماده بودی؛ حتی وقتی که اوضاع خوب پیش نمی رفت هم بودی. این تیم را با ارزشهای خودت و با تجربیاتت بالا بردی وتیمی کامل و بی عیب و نقص را به من سپردی. من نمی توانم از موفقیت های تو پیشی بگیرم. کاری که تو انجام دادی در تاریخ دنیای فوتبال اتفاق مقدسی خواهد بود.»

بعد از این صحبت ها بود که هاینکس نیز میکروفن را در دست گرفت و گفت:« آنچه با بایرن به دست آوردیم (قهرمانی سه گانه) ، اتفاقی بود که گواردیولا قبل از آن با بارسلونا به آن رسیده بود. لحظاتی هستند که در آن خیلی چیزها تغییر می کنند.من توانستم از همراهی با تیمی مجلل و رویایی بهره ببرم و هدایت تیمی را در دست داشته باشم که هرروز صحبت تنها با فکر دیدار با این بازیکنان با هیجان از جایم برمی خاستم و از تصور این صحنه که بازیکنان وقتی هرروز صبح یکدیگر را می بینند، همدیگر را در آغوش می کشند، مملو از هیجان می شدم. این روزها خیلی درمورد سوپراستارها صحبت می شود. بازیکنان من ستاره نبودند، ولی انسان های فوق العاده ای بودند.»

هاینکس درادامه با تشکر از همسرش گفت:« همسرم ایریس نقش موثری در رسیدن من به این جایزه داد. او به من گفت، برو و پرواز کن .»

درجریان این مراسم رابی ویلیامز، خواننده سرشناس نیز حضور داشت ودر جشن موزیکال سالن بامبی که در برلین برگزار شده بود حضور یافت. بامبی جایزه ای مشابه با جایزه نوبل در آلمان است که در رشته های مختلف از جمله شاخه پزشکی هرساله به چهره های برگزیده این کشور اهدا می شود.پپ گواردیولا همراه با همسرش کریستینا دراین مراسم حضور داشت و در جریان آن با ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام و کارل لاگرفلد، یک طراح معروف دنیا نیز دقایقی گفتگو نمود.خانم بکام هم جایزه بامبی مد را مال خود کرد.

Guardiola, a Heynckes:

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها