جمع کثیری از شهروندان: چرا کارهای عمرانی شهر تهران کم شده است؟
کد خبر: ۶۱۵۶۱۵

هاشمی از تهران: یکی از پله‌های برقی مترو در ایستگاه میرداماد خیلی وقت است که از کار افتاده و تعمیر نمی‌شود. از مسئولان می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

جدیدی از شهریار: خیابان اهر در جاده شهریار به کرج به یک پل عابر پیاده نیاز مبرم دارد تا ساکنان این منطقه بدون خطر و راحت بتوانند تردد کنند. از مسئولان شهرداری منطقه می‌خواهیم به این مساله رسیدگی کنند.

سیف‌الله‌نژاد از ماهدشت: قرار بود وام مسکن مهر به 30 میلیون تومان برسد، ولی این کار انجام نشده است، اما می‌خواهند پنج میلیون دیگر از ما بگیرند. چرا؟

جوابیه: در پی درج پیامی در بیستم آبان‌ماه تحت عنوان «کم‌فروشی در پمپ بنزین» روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با ارسال نمابری اعلام کرد: همه نازل‌های پمپ بنزین از سوی بازرسان این شرکت و همچنین کارشناسان موسسه ملی استاندارد مورد آزمایش کمی قرار گرفته و با مشاهده هرگونه خلافی بلافاصله برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. ضمنا با توجه به این‌که امکان پاسخگویی به موارد کلی و مبهم میسر نیست، خواهشمند است نام جایگاه، شماره تلمبه، تاریخ و ساعت ورود آن شهروند محترم به جایگاه اعلام شود تا پیگیری دقیق صورت گیرد.

مرادی از تهران: از مسئولان شهرداری می‌خواهیم آسفالت ورودی شهرک شهیدرجایی در اتوبان بابایی را که نیمه‌کاره رها کرده‌اند، به اتمام رسانند.

...09149222: چرا سازمان تاکسیرانی پروانه کار ما بازنشستگان را تمدید نمی‌کند؟ بحث دوشغله بودن فقط در تاکسیرانی مطرح است.

...09378908: چند سال از آغاز ساخت 444 واحد مسکن مهر شهر ایذه گذشته و هیچ واحدی به متقاضیان تحویل داده نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها