معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز از تمدید تعطیلی ادارات البرز در روزهای پنجشنبه تا پایان سال ۹۳ خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۰۲۹

مهرداد مظفری در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان البرز اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی استان، کانونی برای تصمیم‌سازی، تصمیم‌گیری و ارائه راهکارهاست و باید براساس ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد، فعالیت کند.

وی با مروری بر فعالیت‌های شورای برنامه‌ریزی در دوره‌های گذشته گفت: شورای برنامه‌ریزی استان براساس ظرفیت‌هایی که در اختیار داشته، فعال نبوده است.

وی از تصویب 21 طرح در نشست شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان خبر داد و گفت: از تمام طرح‌های بررسی شده 21 طرح تصویب و 27 مورد نیز برای بررسی دوباره به جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی موکول شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار البرز درباره علت تعطیلی روزهای پنجشنبه اظهار کرد: تعطیلی روزهای پنجشنبه در البرز 11 میلیارد تومان هزینه‌های ملی را کاهش می‌دهد. علاوه بر آن تعطیلی روزهای پنجشنبه در این استان آثار محسوسی در کاهش میزان آلودگی هوا دارد./ تسنیم

مشاهده گونه جدید پرنده در ایران

مدیرعامل موسسه کاوشگران حیات وحش پارت گفت: برای نخستین بار در ایران گونه جدید پرنده‌ای در منطقه نایبندان شهرستان طبس خراسان جنوبی مشاهده شد و مورد رصد علمی قرار گرفت.

امیر طالبی افزود: این پرنده اوایل آبان ماه در دره سنگلاخی و کوهستانی نایبندان طبس مشاهده شد.

به گفته وی با رایزنی‌ای که با پرنده‌شناس مشهور، دکتر ریچارد پورتر، مولف کتاب پرندگان خاورمیانه و محقق سوئدی به نام پرآلسترم صورت گرفت، مشخص شد این پرنده تا به حال در ایران دیده نشده و برای نخستین‌بار در خراسان جنوبی و فقط دو بار در خاورمیانه مشاهده شده است.

طالبی خاطرنشان کرد: این پرنده کوچک از راسته گنجشک‌سانان و تیره سسکیان است که بین 9 تا 10 سانتی متر طول دارد و از حشرات تغذیه می‌کند./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها