کسر خدمت 6 ماهه به برگزیدگان همایش ملی سربازی

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از اعطای کسر خدمت شش ماهه به مقالات برگزیده در نخستین همایش ملی خدمت سربازی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۸۸۵
کسر خدمت 6 ماهه به برگزیدگان همایش ملی سربازی

حمید صدرالسادات با تاکید بر این‌که نخستین همایش ملی خدمت سربازی، فتح بابی برای ادامه این روند برای صاحب‌نظران خواهد بود، به ایسنا گفت: این همایش در سه محور کلی «مفهوم، مبانی، اصول و فلسفه خدمت سربازی»، «رویکردها و کارکردهای خدمت سربازی» و «چگونگی و فرآیندهای مطلوب خدمت سربازی» برگزار خواهد شد که البته این سه محور هر کدام دارای جزئیات و زیرمجموعه‌های مفصلی است.

وی درباره امکان انتقال کسر خدمت‌ها به افراد دیگر یا فرزند و برادر افراد شرکت‌کننده، افزود: در صورتی که افراد به سربازی رفته باشند و مقالاتشان حائز رتبه‌های برتر شده باشد، کسر خدمت به آنان تعلق نگرفته و طبیعی است که امکان انتقال آن نیز وجود نخواهد داشت.

به گفته رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا، سربازان مشغول به خدمت در پادگان‌ها و یگان‌های انتظامی نیز می‌توانند در این همایش شرکت کرده و در صورت برگزیده‌شدن از کسرخدمت تعلق گرفته به خودشان استفاده کرده و مدت سربازی خود را کاهش دهند.

وی درباره شرایط و نحوه شرکت افراد در نخستین همایش ملی خدمت سربازی بیان کرد: ساختار مقاله باید شامل عنوان،‌ چکیده فارسی، ‌واژگان،‌ مقدمه، ‌بحث اصلی، نتیجه‌گیری،‌ پیشنهادها و فهرست منابع باشد و ارائه آن نیز به شکل تایپ شده حداکثر در 25 صفحه تدوین شود.

صدرالسادات با بیان این‌که محدودیتی برای شرکت‌کنندگان به لحاظ سنی در این همایش وجود ندارد، یادآور شد: شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل مقاله‌های خود را از طریق پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به آدرس WWW.ISCCONFERENCES.IR‌/‌465 ارسال کنند.

این درحالی است که سازمان وظیفه عمومی ناجا مهلت ارسال چکیده مقالات را که پیش از این تا پانزدهم آبان امسال بود تا سی‌ام آبان‌ تمدید کرده، اما مهلت ارسال اصل مقاله‌ها همچنان تا سی‌ام آذر امسال است.

به گفته صدرالسادات، این همایش در بیست‌وهشتم بهمن‌ امسال برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها