آموزش گروگانگیری برای رهایی از دست پلیس!

انهدام شبکه مخوف سرقت مسلحانه در تهران

پسران اسکیپی به دام افتادند

پسرانی که در چند دقیقه اقدام به سرقت خودرو می‌کردند و در چند ثانیه از محل متواری می شدند معروف به« پسران اسکیپی» شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۲۹۸۹
پسران اسکیپی به دام افتادند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،یک باند پنج نفره که مدت‌ها امنیت خودرو‌های شهروندان جنوب تهران را سلب کرده بودند، تحت تعقیب ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

شهروندان جنوب تهران می‌گفتند:این افراد با شکستن شیشه خودرو‌های را  در چند دقیقه سرقت می‌کردند و سپس در چند ثانیه از محل سرقت متواری می‌شدند.

دستگیری این افراد که متهم به بیش از 10 مورد سرقت بودند در دستور کار کلانتری ‌های جنوب شهر تهران به ویژه کلانتری 160خزانه قرار گرفتند.

ماموان کلانتری منطقه خزانه پس از چند هفته فعالیت اطلاعاتی دو تن از افراد این باند را در محدوده «یاخچی آباد» ردیابی کردند.

ماموران کلانتری پس از تحقیقات مقدماتی این افراد را تحت مراقیت قرار دادند مشاهده کردند که متهمان در حال سرقت یک دستگاه خودرو هستند، لذا سریعا وارد عمل شده و سارقان را که با رها کردن خودرو قصد فرار داشتند، دستگیر کرده و به کلانتری انتقال دادند.

این افراد که دو تن از اعضای «باند اسکیپی» بودند، در بازجویی‌های اولیه آدرس مخفیگاه همدستان خود را که یک خانه مجردی در محدوده خزانه بود، لو دادند.

پلیس با هماهنگی مقام قضایی به سمت مخفیگاه متهمان به راه افتادند و با محاصره کامل خانه با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند و سه نفر باقیمانده از این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ احمد صالحی رئیس کلانتری 160 خزانه با اعلام این خبر، افزود: متهمان با اعتراف به بیش از 10 مورد سرقت خودرو بنا بر دستور قضایی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
۰
۰
تورم و بیكاری را كم كنید تا شاهد عدم امنیت در كشور نباشیم.

نیازمندی ها