مرتضوی در دادسرا حضور نیافت

یکی از شاکیان سعید مرتضوی دادستان سابق تهران در پرونده معروف پرونده پالیزدار گفت: طبق نقل قول بازپرس شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت قرار بود آقای مرتضوی امروز (یکشنبه) در دادسرا حاضر شود اما این بار نیز مانند دفعات قبلی در دادسرا حضور نیافت.
کد خبر: ۶۱۲۱۸۸
مرتضوی در دادسرا حضور نیافت

«پیمان حاج محمود عطار»  در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به نقل قول بازپرس پرونده مبنی بر حضور آقای مرتضوی در دادسرا، آقای پالیزدار و وکیل من صبح امروز با بازپرس پرونده تماس گرفتند که بازپرس بر حضور آقای مرتضوی تا پایان وقت اداری روز جاری تاکید کرده است.

شاکی پرونده معروف به پالیزدار گفت: طبق اخبار بدست آمده آقای مرتضوی هم اکنون در یزد به سر می برد و اعلام کرده که امکان حضور در جلسه بازپرسی در تهران را ندارد.

حاج محمود عطار اضافه کرد: با توجه به اینکه مدتی پیش طی درخواستی کتبی از بازپرس پرونده تقاضای صدور حکم جلب و دستگیری آقای مرتضوی را در صورت عدم حضور در جلسه بازپرسی کرده بودم، از بازپرس پرونده تقاضا دارم حکم جلب وی را به ضابطین قضایی بدهد.

وی گفت: طبق اعلام بازپرس پرونده، زمان حضور در جلسه بازپرسی پیش از این به آقای مرتضوی اعلام شده بود و وی با اطلاع قبلی در جلسه حضور نیافته است.

حاج محمود عطار درباره آخرین وضعیت پرونده معروف به پرونده پالیزدار گفت: یکی از بازپرس هایی که به صورت غیر قانونی اقدام به بازداشت ما کرده بود، 31 شهریور ماه امسال محاکمه و محکوم شد و صرف نظر از صدور حکم محکومیت به این حکم تا پایان هفته جاری اعتراض خواهیم کرد زیرا مجازات در نظر گرفته کافی نیست.

newsQrCode
برچسب ها: مرتضوی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها