یکی از مهم‌ترین معضلات شهر ایلام، وجود خیابان‌های کوتاه و ترافیک زیاد است که باعث شده مردم برای عبور و مرور با مشکلات فراوان مواجه شوند.
کد خبر: ۶۱۱۵۲۹

شهردار پیشین ایلام در این باره به مهر گفت: در طول سال گذشته بیش از80 هزار مترمربع، در معابر سطح شهر ایلام تعریض انجام شده که تا حدودی توانسته است مشکلات ترافیکی این شهر را مرتفع کند.

خالق منصوری با بیان این‌که در سال گذشته سه خیابان جدید احداث و دیوار سیلبند به طول600 متر انجام شده که در روانسازی ترافیک شهری موثر بوده است، افزود: برای روانسازی ترافیک، دو میدان جدید احداث و چند میدان دیگر اصلاح هندسی شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام نیز یادآور شد: استان ایلام دارای منطقه کوهستانی است، به همین دلیل تصادفات موتورسواران شدت بیشتری دارد و هر روز مشکلاتی برای آحاد مختلف جامعه به وجود می‌آید که باید راه‌حل اساسی برای این مهم چاره‌اندیشی شود.

سرهنگ محمد رسولی افزود: یکی از مولفه‌های اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، آموزش و اطلاع‌رسانی از طریق صداوسیما، جراید و روزنامه‌ها، مدارس و ناوگان حمل و نقل عمومی است که از تمام توان و ابزارهای خود استفاده می‌کند تا بتواند گامی موثر در جهت کاهش تصادفات و پیامدهای آن بردارد.

به گفته وی، آموزش و توصیه‌های ترافیکی از طریق قبوض مشترکین آب و برق، گاز و تلفن یکی از روش‌های نوینی است که این اداره در دستور کار خود دارد تا بتواند توصیه‌های ترافیکی را در همه خانواده‌های ایلامی گسترش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها