رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری از واژگونی تانکر سوخت و سوختن سه دستگاه خودرو در محور سفید دشت به زرین شهر خبر داد.
کد خبر: ۶۰۶۳۰۶

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمزه رفیعی در این باره گفت: سانحه عصر روز شنبه میان سه دستگاه خودروی اسکانیا حامل ماده اولیه بنزین، سواری آردی و سواری پژو 405 رخ داد.وی افزود: در این حادثه بر اثر برخورد خودروها با یکدیگر، سواری پژو کاملا در آتش سوخت و کامیون نیز از ناحیه اتاق جلوی تانکر آتش گرفت و به خودروی سواری آردی نیز خساراتی وارد شد و دو نفر از سرنشینان سواری پژو و یک سرنشین سواری آردی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: هنگامی که راننده کامیون به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی با خروج از جاده قصد تغییر مسیر را داشت، با هر دو خودروی سواری در حال سبقت برخورد کرد و مقصر حادثه شناخته شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از شهروندان خواست قبل از اقدام به سفرهای برون‌شهری و رانندگی طولانی، حتما استراحت کافی داشته باشند و اگر هنگام رانندگی دچار خواب آلودگی شدند، خودروی خود را در اولین پارکینگ امن کنار جاده متوقف کرده و بعد از استراحت کافی ادامه مسیر دهند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها