فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری باند راهزنان مسلح و کشف شش فقره زورگیری، خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۱۹۳

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار جعفری در این باره گفت: در پی اعلام دو نفر از شهروندان مبنی بر این‌که در حوزه یاسوج نرسیده به پل کتا سه سرنشین یک دستگاه خودروی پژو آنها را تهدید و هنگام فرار شش گلوله به سمت خودرویشان شلیک کرده‌اند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لردگان قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت مشخصات خودروی متهمان فراری، ماموران در قالب چند تیم برای شناسایی و دستگیری آنها به محل اعزام شدندو پس از چند ساعت پوشش گسترده جاده و محاصره خودروی متهمان در حوزه بخش فلارد در نزدیکی پل کتا متهمان خود را تسلیم کردند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح سیمینوف از خودروی متهمان، تصریح کرد با دستگیری متهمان و شروع تحقیقات مشخص شد متهمان با تهدید سلاح و به زور خودروهای حامل بار را متوقف و بار آنها را سرقت می‌کردند که در چند مورد نیز با هوشیاری رانندگان، در رسیدن به نیت پلید خود ناکام مانده‌اند.

در ادامه رسیدگی به پرونده و پس از هماهنگی با فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد و پاسگاه‌های سطح حوزه شهرستان دنا، سرقت‌های احتمالی اعلامی به این شیوه بررسی وبا تحقیقات میدانی تعداد شش دستگاه خودرو که با این شگرد زورگیری شده بود، شناسایی و با حضور مالباختگان و مواجهه حضوری با متهمان، دستور قضایی در این باره صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها