مشکلات نمی‌تواند سد راه ما بشود

منافی: صدر را به راحتی از دست نمی دهیم

او می خواست جو داوری و بازی را تغییر بدهد

منافی: هیچ‌کس حرف‌های مایلی‌کهن را نمی‌پسندد

مربی پرسپولیس با دفاع از علی دایی در بحث با سرمربی صبای قم گفت: هیچ‌کس حرف‌های مایلی‌کهن را نمی‌پسندد.
کد خبر: ۶۰۴۲۸۳
منافی: هیچ‌کس حرف‌های مایلی‌کهن را نمی‌پسندد

سایت جام جم ورزشی؛ منافی  درباره درگیری لفظی دایی و مایلی‌کهن در جریان بازی دو تیم گفت: روی نیمکت بودم اما خودمان هم نفهمیدیم علت آن حرکت مایلی‌کهن چه بود که ناگهان از روی نیمکت بلند شد و اعتراض کرد. فکر می‌کنم علت این کار مایلی‌کهن این بود که بازی 15 دقیقه دست ما بود و برای این که جو بازی و داوری را عوض کند، این کار را کرد. قبل از این حرکت مایلی‌کهن همه چیز در دست ما بود. او گفته بود که دایی می‌خواهد جو را متشنج کند اما برعکس ایشان بود که با آن حرکت خود باعث شد سوت‌های داور به سود صبا و فضا هم متشنج شود.

مربی پرسپولیس درباره اظهارات مایلی‌کهن درباره دایی بعد از بازی گفت: واقعا نمی‌دانم این حرف‌ها چه معنایی دارد. آقای مایلی‌کهن خودش را پرسپولیسی‌ می‌داند اما این صحبت‌ها قدیمی شده است. هیچ‌کس حرف‌های مایلی‌کهن را نمی‌پسندد. به قول دایی او نباید در این مسائل دخالت کند. همه شخصیت مایلی‌کهن و دایی را می‌شناسند.

منافی درباره صحبت‌های مایلی‌کهن مبنی بر اینکه قرارداد دایی و دستیارانش برای یک فصل 5 میلیارد و صد میلیون است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست. این مسائل خنده‌دار است. متاسفانه ایشان ندانسته مسائلی را مطرح و بدون اطلاع صحبت می‌کنند. این رقم‌ها را هم از خودش درآورده است. اصلا مگر بقیه می‌دانند که ایشان در 2.5 سالی که در سایپا بوده، چقدر پول گرفته است؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها