فرش شیخ صفی به اردبیل می آید

احیای سردر تاریخی بقعه و میدان عالی قاپو

15 امامزاده در استان اردبیل بازسازی می‌شود

15 امامزاده استان با ۱۰ هزار مترمربع کارهای عمرانی با تامین اعتبار از محل منابع دولتی و کمک های مردمی بازسازی می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۱۹۶
15 امامزاده در استان اردبیل بازسازی می‌شود

اکبر نیکزاد استاندار اردبیل، در نشستی با هیات امنای امامزاده سید صدرالدین اردبیل افزود: توانمندی استان در استفاده‌ی مسافران و گردشگران از فضاهای ارزشی چون امامزاده و بقاع متبرکه است و در این زمینه نباید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود غفلت کرد.

وی گفت: امامزاده سید صدرالدین از مکان‌های ارزشمند و قابل احترام است و این امامزاده نیز مانند دیگر مجموعه‌ها باید به مکان معنوی و ارزشی تبدیل شود تا بتوانیم برنامه‌های گرامی‌داشت و مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی را در این مکان اجرا کنیم.

در ادامه حجت الاسلام «وحدت مشهوری نظری» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل هم در این جلسه گفت: در این استان ۱۲۳ بقعه و امامزاده وجود دارد که از این تعداد ۱۲ بقعه در اردبیل، پنج بقعه در مغان، ۲۳ بقعه در مشگین‌شهر، ۱۲ بقعه در شهرستان‌های نیر، نمین و سرعین و ۷۱ بقعه در شهرستان خلخال واقع است.

وی یادآور شد: ۱۵ امامزاده‌ی استان با ۱۰ هزار مترمربع کارهای عمرانی با تامین اعتبار از محل منابع دولتی و کمک های مردمی بازسازی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اردبیلی
Netherlands
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
این امامزاده ها بعد از انقلاب تعداد شان چندین برابر شده مثل صنعت برج سازی در كشور , جریان چیست ؟ دست اندركاران پاسخ گو باشند

نیازمندی ها