چهره های مطرح فوتبالی گاهی اوقات در مصاحبه هایشان حرف های جالبی می زنند، حرف هایی که گاهی اوقات مثل جمله یک نویسنده و یا دانشمند ماندگار می شود.
کد خبر: ۶۰۲۰۷۴
جملات ماندگار چهره های مشهور فوتبالی

منبع: 4dfoot

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ برخی از چهره های مطرح فوتبال دنیا حرف هایی زده اند که این حرف ها خیلی معروف شده اند. مثل زمانی که فرگوسن گفت اینزاگی در آفساید متولد شده و پس از این ، جمله فرگوسن همیشه از سوی دیگر چهره ها تکرار شد. سایت فور دی فوت بیش از 100 جمله ماندگار از چهره های مطرح فوتبال دنیا را گردآوردی کرده است که برخی از آنها را با هم مرور می کنیم:

بابی چارلتون: راگبی ورزش مخصوص بربرهاست که جنتلمن ها آن را بازی می کنند، فوتبال هم ورزش مخصوص جلنتمن هاست که بربرها آن را بازی می کنند!

اظهار نظر جرج بست درباره دیوید بکام: او بلد نیست با پای چپ شوت کند، نمی تواند سرزنی کند، بلد نیست تکل بزند، گلزن خوبی هم نیست، تکنیکش نقص دارد ، خیلی هم عجول است، راحت دریبل می خورد اما با تمام این اوصاف یکی از بهترین بازیکنان دنیاست!

خوزه مورینیو: بارسلونا باشگاه بزرگی است، آنها 200 سال قدمت دارند اما در این سال های اخیر فقط  دو بار لیگ اروپا را فتح کردند. من هم در 10 سال دو بار لیگ اروپا را فتح کردم پس چه تفاوتی بین بارسلونا و من وجود دارد؟!

مارادونا: دیوید بکام مثل دخترهاست!

یوهان کرایف: من می توانم مثل دی استفانو بشوم، می توانم شبیه مارادونا بازی کنم، می توانم جای هر فوتبالیست بزرگ دیگری باشم اما هرگز نمی توانم یک پله دیگر باشم. او ماورایی است و اینکه مثل او باشم از عهده من برنمی آید.

آرسن ونگر: ضعف بزرگ فرگوسن این است که نمی داند چقدر احمق است!

کریستیانو رونالدو: مورینیو بلد نیست چطور از حماقت ها و اشتباهاتش تعریف کند!

اریک کانتونا: بهرین لحظه زندگی ام چه زمانی بود؟ من لحظه خوب زیاد داشتم اما لذت بخش ترینش زمانی بود که یک تماشاگر را مثل یک حیوان کتک زدم!

روماریو: خدا من را آفریده تا مردم را با گل هایم شاد کنم!

آلفردو دی استفانو: من در 40 سالگی خودم را بازنشسته کردم، می دانید چرا؟ چون یک روز دخترم به من گفت بابا! کچل شده ای و مثل پیرمردها به نظر می رسی!

خوزه مورینیو:  رافا بنیتس سه سال است هیچ جامی نگرفته اما نمی خواهد از لیورپول جدا شود. یعنی او واقعا غرور ندارد؟!

فرانک رایکارد: مورینیو همیشه لبخندهای کثیف تحویل آدم می دهد!

گری لینکر(بازیکن سابق تیم ملی انگلیس) : فوتبال بازی ساده ای است. 22 نفر به مدت 90 دقیقه دنبال توپ می دوند و در پایان آلمانی ها برنده می شوند!

فرگوسن: فیلیپ اینزاگی در آفساید متولد شده است.

یوهان کرایف: نیسلتروی گلزن بزرگی است اما فوتبالیست بسیار بدی است!

فرگوسن: مهم نیست مورینیو چند تا جام گرفته یا چقدر هوش و حواس دارد ، حتی مهم نیست که فعلا بهترین مربی دنیاست مهم این است که او جانوری شبیه انسان هاست!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها