جشن تجلیل از آتش‌نشانان با حضور بیش از 1500 آتش‌نشان در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۱۹۰۳
برگزاری جشن تجلیل از آتش‌نشانان

سیدرضا خوشزاد مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این مراسم هویت بخشی به شغل آتش‌نشانان را از اولویت‌های این سازمان دانست و گفت:‌ اهل تملق نیستم اما هر آنچه که امروز در بحث‌هایی نظیر مشاغل سخت،‌ لایحه شهدای آتش‌نشان، به روزترین تجهیزات آتش‌نشانی و غیره برای آتش‌نشانی پایتخت فراهم شده، مدیون زحمات شهردار تهران است.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی رتبه اول را در میزان رضایت‌مندی شهروندان در سامانه 1888 کسب کرده است، تصریح‌کرد:‌ این وضعیت به جایی رسیده که دیگر مسئولان 1888 برخی از تماس‌های مرتبط با آتش‌نشانی را ثبت نمی‌کنند.

خوشزاد از کاهش آمار فوتی و حادثه‌دیدگان پایتخت در سال جاری خبر داد و گفت: در عین حال شمار نجات‌یافتگان با افزایش روبرو بوده است.

وی با بیان اینکه معماری ساختمان‌های در حال ساخت امروزه با نظارت آتش‌نشانی‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر قصوری در مجموعه آتش‌نشانی وجود داشته قطعا مقصر آن من بوده‌ام.

به گزارش ایسنا، در این نشست از خانواده شهیدان «امید عباسی»، «جواد محمدی» و آتش‌نشان فقید «مجتبی جراهی» تقدیر شد.

از مهمانان این مراسم می‌توان به عادل فردوسی‌پور اشاره کرد که به دلیل یادکردن از شهید امید عباسی در برنامه نود با اهدای تندیس از وی تقدیر شد. همچنین از نکات جالب این مراسم اهدای تندیس دو تن از آتش‌نشانان برگزیده به مادر و همسر آتش‌نشان شهید امید عباسی بود. مادر این شهید بزرگوار قریب به پنج دقیقه از سوی حضار به شکل ایستاده مورد تشویق قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها