پول بدهند افزایش مرخصی زایمان اجرایی می شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در صورت تخصیص منابع از سوی دولت، سازمان تأمین اجتماعی افزایش مرخصی زایمان از ۶ به ۹ ماه را اجرایی می‌کند.
کد خبر: ۶۰۱۷۴۳
پول بدهند افزایش مرخصی زایمان اجرایی می شود

سید تقی نوربخش،  اظهار داشت: افزایش مرخصی زایمان بار مالی زیادی دارد و دولت هنوز منابع آن را تأمین نکرده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی یک نهاد بیمه‌ای است و خدماتی محسوب نمی‌شود، بنابراین دولت موظف است مابه‌التفاوت افزایش مرخصی زایمان را پرداخت کند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
احمدی گوهری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
۰
۰
با سلام و خسته نباشید
از شما حضرتعالی خواهشمندم مرخصی زایمان افراد تامین اجتماعی را از 6 ماه به 9 ماه تغییر دهید چطور است كه همه ارگانها و سازمانها می توانند استفاده كنند به ما كه رسید آسمان تپید مگه قانون تصویب نشده اگه قانون است برای همه باشد والا برای هیچ كس , همانطور كه كسریهای دیگری در بخش اقتصاد دارید این هم یكی از آنها , شما رو بخدا قسم فكر ما مادرهای مضطرب و بی حمایت را هم بكنید. با 15 سال سابقه كار هنوز بایستی كارزیاد و سخت را انجام و به مرخصی زایمان هم كه رسید 6 ماه باشد؟
تیمور
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
۰
۰
حالا یه ضرب المثلی داریم كه میگه شاه میبخش شاه قلی نمیبخش
جودی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
میشه بفرمایید بار مالی آن چه قدر میشود؟
مگه در سال چند مادر شاغل در تامین اجتماعی داریم كه از مرخصی زایمان استفاده میكنند? تازه 66% حقوق هم كه میدین....
مریم
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
باسلام.میخواستم ازشمابه عنوان یك رسانه فعال و پیگیر خواهش كنم این مساله مهم را پیگیری كنید تا با حصول نتیجه(انشاا...)دعای هزاران مادر منتظر نثارتان گردد.من یك ماه ازمرخصی شش ماهه ام باقی مانده و خیلی نگرانم. باسپاس.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
۰
۰
سلام.میخواستم بگویم دقیقا پایان شش ماه كودك كه مادر مجبور است به سركار خود برگردد مصادف است با آموزش دادن به كودك برای خوردن غذای كمكی.حالااگرمادر نباشد شما فكر میكنید مربی مهدكودك آنقدر میتواند وقت بگذارد و بچه راسیر كرده و آموزش دهد.این كودكان گناه دارند.من ازاجرایی شدن نه ماه هیچ نفعی نمی برم ولی واقعا این مادران گناه دارند.لطفاشماپ یگیری كنید باتشكر.
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
اگر یك صدم اختلاس های بیمه جلوش گرفته شود بار مالی 30سال، كل پرداخت ها جبران می شود
زینت
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
با سلام
از شما خواهشی كه دارم این كه؛ پیام ما را برسونید و بگویید اینجا هم تبعیض قائلید تو رو به خدا به فكر بچه ها باشید یعنی خون كارمند ها رنگین تر از كارگرها است. تامین اجتماعی یكی از ثروتمندترین ارگان های دولتی است چرا اذیت می كنید مگه خودتون بچه ندارید ؟
ناصر كاظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۶
۰
۰
با سلام و خسته نباشید
تامین اجتماعی تا قانونی برای گرفتن باشه هیچ قانونی جلودار آن نیست ولی تا برای پرداخت به كارگران مستضعف با حقوق ناچیز باشه هزاران بند و تبصره جور می كنند مسولین محترم تامین اجتماعی كمی به وجدانتان رجوع كنید.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
۰
۰
من نمی دونم بیمه های دیگه از كجا میارن كه این طرح رو دارن اجرا میكنن ولی این بیمه كه دارایی هاشو خدا می دونه واز همه بیشتراین ترفندا رو میزنه
زهرا
United States
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
۰
۰
من یك حرف حساب دارم
چرا قانونی كه مجلس و شورای نگهبان آنرا تصویب و دولت ابلاغ نموده زیر پا له می شود .من و امثال من فقط مادریم كه از بد تقدیر كارمند هم شده ایم.یك روز تو بوق و كرنا می كنید كه ما برای راحتی مادران و رشد بهتر نوزاد همچین قانونی را تصویب كردیم.لااقل الان شجاعت داشته باشید و بگویید ما حرف واهی زدیم چون فكر پولش را از اول نكرده بودیم ، زنان شاغل بروند و هر كاری می خواهند بكنند چون مسئولان ما اول حرف می زنند و بعد فكر می كنند.این اخبار ضد و نقیض فقط استرس مادر را بالا می برد كه برای نوزاد سم است

نیازمندی ها