نبض سیاست

حاشیه‌های استقبال از روحانی

با وجود این‌که پیش از ورود رئیس‌جمهور به تهران، دفتر رئیس‌جمهوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که استقبال مردمی، پیش‌بینی نشده است اما رئیس‌جمهور با استقبال خودجوش صدها نفر از مردم مواجه شد.
کد خبر: ۶۰۱۶۳۹
حاشیه‌های استقبال از روحانی

مردم در مسیر حرکت رئیس‌جمهور، تعدادی گوسفند قربانی کردند و فریاد «روحانی متشکریم» سر دادند.

روحانی نیز هنگام خروج از فرودگاه، سر خود را از سقف خودرو بیرون آورد تا به ابراز احساسات مردم را پاسخ دهد.

البته به گزارش ایسنا، در فرودگاه مهرآباد جمع دیگری نیز حضور داشتند که مخالفت خود را با مواضع رئیس‌ جمهور در نیویورک با سر دادن شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»، «مصلحت ملی ما سازش و تسلیم نیست» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» سر می‌دادند و پلاکاردهایی با مضمون «با گفت‌وگوکننده غیرمنطقی نمی‌شود مذاکره کرد»، در دست داشتند.

خبرگزاری مهر نیز گزارش کرد که یکی از مخالفان کفش خود را به‌سمت خودروی رئیس‌جمهور پرتاب کرد که به کسی اصابت نکرد.

خط خبری متفاوت رجانیوز

خبر مذاکره تلفنی رئیس‌جمهور کشورمان با رئیس‌جمهور آمریکا، با واکنش مثبت بسیاری از رسانه‌ها همراه بود و با تیترهای مثبت در صدر اخبار بیشتر خبرگزاری‌ها و سایت‌ها قرار گرفت؛ برخی رسانه‌ها نیز با رویکردی خنثی به این خبر پرداختند.

در این میان سایت رجانیوز (نزدیک به جبهه پایداری) از معدود سایت‌هایی بود که با رویکردی کاملا منفی به این رویداد پرداخت.

رجانیوز خبر مربوط به مذاکره روحانی و اوباما را با این تیتر در صدر اخبار دیروز خود قرار داده بود: «اقدام عجیب، بی‎فایده و بدون دستاورد روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با اوباما‌/‌ انقلابی بودن پیشکش؛ حداقل دیپلمات باشید!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۵
حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
مهم رای ملتی است كه پشتوانه رئیس جمهور منتخب نه رفتار 4 تا متعصب افراطی!
نوروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
اقای روحانی ریس جمهوری ایران كار شایسته در امریكا انجام دادی
علی اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
لطفا مسئولین جلوی گروهای سرخود افراطی را بگیرند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
آیا افراطیون به این نكته توجه دارند كه مقام معظم رهبری به آقای روحانی فرمودند نرمش قهرمانانه داشته باشند آیا كار آقای روحانی مصداق نرمش قهرمانانه نبود؟ این افراطی ها حتی سخنان رهبر را هم گوش نمیدهند
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
جناب آقای رئیس جمهور ، ریاست جمهوری برازنده شما می باشد . موفق باشید .شما تمام تلاشتون رو برای برقراری صلح و لغو تحریم ها انجام می دهید .مابقی اش توكل به خدا. واقعا ممنون ازرفتار سنجیده تان در سازمان ملل . افتخار ما ایرانیان هستید جناب رئیس جمهور .
حمیدیان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
آقای مصباح و اطرافیانش باید با واقعیات و مسایل و مشكلات مردم در زندگی آشنا شوندوبا قوانین بین الملل هم آشنا شوندتا درست قضاوت كنندو بیش از این باعث عقب افتادگی اقتصادی این مملكت نشوند به ایشان بگویید برای تهیه دارو و........ سری به داروخانه ها بزنند و برای خرید داروهای خاص به ناصرخسرو هم بروند... این درست نیست كه هركس خواست قدمی در جهت خواست مردم ومنافع مملكت بردارد عدهای فقط برای منافع خودشان علیه او موضع بگیرند
پریسا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
چرا كسی جلوی افراطی ها را نمی گیرد نیروی انتظامی كجا بود؟
آقای روحانی شما قهرمان هستید امیدوارم در راه صلح و مبارزه با تحریم سربلند و پیروز باشید.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
شما جام زهر امام را كه شنیده اید به نظر بنده تا كنون دو جام زهر در تاریخ انقلاب وجود داشته یكی را میر حسین موسوی با قبول قطع نامه 598 در جریان جنگ با عراق به امام نوشاند ودیگر ی جام زهر مذاكره با آمریكا بود كه آقای روحانی به مقام معظم رهبری نوشاند .مرده با كسی كه سخنان ورأی ونظر مقام معظم رهبری را ندید بگیرد .خون ما كه از ایشان رنگین تر نیست اگر ایشان نوشیدند این جام زهر را پس بر ما نیز نوش باد.
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
با تشكر از دكتر روحانی بابت فكر منطقی سازش
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
این افراطی ها امام زمانم ظهور كنه باز منكرش میشن.همین افراطیا بودن كه به امام حسین (ع)
(روحم فدایش )خیانت كردن گفتن تو مسلمون نیستی و شهیدش كردن.خداوندا به هرچی ادم افراطیه عقل سلیم اعطا بفرما.
ملت
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
ملت ایران هم صدا و همنوای رییس جمهور انتخابی خود هستند زنده باد صلح و دوستی و مرگ برجنگ و دشمنی و عداوت
512
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
دست آقای روحانی درد نكنه شادی را به دل ما مردم بوجود آورد
رامتین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
آقای روحانی هر زمان مقتضیات خاص خودش را می طلبد همانطوركه تو هشت سال دفاع مقدس در صحنه بودیم و همراه با ملت از خاك و كیان وناموس خودمون در برابر متجاوز دفاع كردیم الان هم تو صحنه هستیم و از افكار و عقاید و رفتارتان حمایت می كنیم. اجازه رهبری معظم و دادن اختیار تام در زمینه دیپلماسی بین المللی به جناب عالی مزید بر علت است. ما با تمام قوا از شما حمایت می كنیم و از همین الان به افراطیون می گوئیم كه ملت تو این 34 سال از شما و عقاید پوچتان كه همیشه یا از این ور بوم می افتید یا از اون ور و هیچ موقع تعادل ندارید كم ضربه نخورده و با تعصب خشك و بی جا مانع عزت و پیشرفت كشور نشوید.
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
۰
۰
ما تا كی میخواهیم بشینیم و نابود شدن منابع ملی و منافع ملت توسط اعراب و روس ها و چینی ها و . . . را ببینیم وقت آن است كه به افراطیون متعصب و بی فكر گوشزد كنیم كه دنیای امروز دنیای تعامل ، رابطه و ارتباط بر اساس منافع ملت ها است نه منافع اشخاصی خاص
توحید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
۰
۰
تا این افراطیون در این كشور هستند محال ممكنه پیشرفت مملكت رو ببینیم . خدایا فقط تو می تونی یكم عقل سلیم به بعضی ها عطا فرمایی (آمین)
ضمنا آقای ظریف به جرئت می تونم بگم از بعد انقلاب و در چند دوره ای كه بوده وزیری به با سوادی و خوش تیپی شما این كشور نداشته . خدا كنه قدرتون رو بدونن!!!

نیازمندی ها