پخش قطعی «بچه‌های نسبتا بد» بعد از «ماتادور»/ توزیع سریال مقدم در شبکه نمایش خانگی شایعه است

مدیر شبکه یک سیما گفت: سریال «بچه‌های نسبتا بد» بلافاصله بعد از سریال «ماتادور» روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۶۰۱۴۹۷
پخش قطعی «بچه‌های نسبتا بد» بعد از «ماتادور»/ توزیع سریال مقدم در شبکه نمایش خانگی شایعه است

 «مهدی فرجی» در گفت‌وگو با  فارس، درباره زمان پخش سریال «بچه‌های نسبتا بد» آخرین ساخته سیروس گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این سریال بلافاصله پس از سریال ماتادور به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

وی درباره مطرح شدن شایعاتی مبنی بر توزیع این سریال از شبکه نمایش خانگی اظهارداشت: همه این حرف‌ها بی‌اساس است و همان طور که گفتم طبق جدول پخش شبکه، این سریال بلافاصله پس از ماتادور که پخش آن از امشب آغاز می‌شود، به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش فارس، سریال 26 قسمتی بچه‌های نسبتا بد که سیروس مقدم آن را برای شبکه یک می‌سازد داستان چهار جوان خلافکار است که یک گاو صندوق را که دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجود دارد را می‌دزدند، این سکه‌ها به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است که با دزدیده شدنشان موسسه دچار مشکلاتی می‌شود.

حمید گودرزی در نقش عطا، اشکان خطیبی در نقش همایون، یوسف تیموری در نقش تورج، میلاد کی مرام در نقش سمیر و سید علی طباطبایی در نقش رهی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

برخی از عوامل پشت دوربین این سریال هم که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تهیه می‌شود، عبارتند از: تهیه کننده:  سیدکمال طباطبایی، کارگردان: سیروس مقدم، نویسنده: پیمان عباسی، فیلمبردار: فرشاد گل سفیدی، مدیر تولید: افشین قلی‌پور، صدابردار: علی احمدی، طراح صحنه: آرزو غفوری، طراح گریم: زهره سیه پوس، عکاس: پیام ایرایی، جانشین تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، دستیار اول کارگردان: مجید کرباسیان، منشی صحنه:تدوین‌گر: سیامک مهماندوست، صداگذاری: رامین ابوالصدق، آهنگساز: بهنود یخچالی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها