قیمت بنزین تا شب عید گران نمی‌شود

واریز سهمیه سوخت آذر فردا شب

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت:

سهمیه‌ بنزین مهر امشب واریز می‌شود

رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت سهمیه بنزین مهر ماه ساعت ۲۴ امروز (یکشنبه) در کارت های هوشمند سوخت خودروهای شخصی و عمومی واریز می شود.
کد خبر: ۵۹۹۵۱۴
سهمیه‌ بنزین مهر امشب واریز می‌شود

سید مجتبی شفیعی گفت: در مهر ماه امسال نیز همچون ماه های گذشته ۶۰ لیتر سهمیه بنزین با نرخ نیمه یارانه ای هر لیتر ۴۰۰ تومان به کارت هوشمند سوخت خودروهای شخصی واریز می شود و سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی نیز مطابق جدول سهمیه ماه گذشته واریز خواهد شد.

به گفته رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور، ۲۵ لیتر سهمیه بنزین موتورسیکلت ها نیز ساعت ۲۴ امروز در کارت سوخت آنها شارژ می شود.

وی اظهار کرد: در نخستین ماه فصل پاییز ۳۰۰ لیتر بنزین با نرخ آزاد هر لیتر ۷۰۰ تومان نیز در کارت های سوخت خودروها واریز می شود که در صورت اتمام سهمیه ۴۰۰ تومانی قابل استفاده است.

یادآور می شود؛ رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور پیش از این با تاکید بر این که سهمیه و قیمت بنزین تا پایان سال تغییر نخواهد کرد، گفته بود: دولت برنامه ای برای تغییر سهمیه ها و قیمت بنزین تا پایان سال جاری ندارد.

شفیعی افزوده بود: سناریوهایی برای تغییر اصلاح وضعیت سهمیه بندی به دولت ارایه شده، اما فعلا تغییری در میزان سهمیه ها و نرخ بنزین مصوب نشده است.

بنا بر اعلام رسمی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران میانگین مصرف روزانه بنزین در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۲ شهریور امسال ۷۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده که در مقایسه با هفته منتهی به ۱۵ شهریور ماه یک میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر کاهش یافته است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها