قاتل فرش‌فروش به ایستگاه آخر رسید

مردی که در پی اختلاف مالی و خانوادگی، برادر فرش‌فروش خود را در تهران کشته و به باغی در نطنز اصفهان متواری شده بود، از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی اصفهان دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۹۴۳۹
قاتل فرش‌فروش به ایستگاه آخر رسید

به گزارش جام‌جم، ساعت 7 و 30 دقیقه بیست و دوم مرداد امسال صدای شلیک گلوله در محله مصطفی خمینی در بازار فرش‌فروش‌های تهران، مغازه‌داران را به خیابان کشاند.

آنها مشاهده کردند فرش‌فروش میانسال غرق در خون درون خودروی گلفش افتاده و مرد مسلحی سراسیمه در حال فرار است.

در پی این حادثه، موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش و مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. ضارب فراری نیز در حالی که از سوی یکی از همسایه‌ها تعقیب می‌شد، وی را تهدید و با یک موتور از محل فرار کرد.

مرگ مرد فرش‌فروش

دقایقی بعد کارآگاهان جنایی با حضور در محل حادثه و بررسی خودروی گلف مرد زخمی، هفت پوکه فشنگ را پیدا کرده و موضوع را به بازپرس کشیک ویژه قتل گزارش دادند.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری ضارب فراری آغاز شده بود، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران اطلاع یافتند مرد زخمی بر اثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

ردپای برادر در جنایت

در ادامه با هماهنگی قضایی جسد مرد فرش‌فروش به پزشکی قانونی منتقل و در تحقیق از همسایه‌ها معلوم شد او از مدتی پیش با برادرش اختلاف داشته و چند بار از سوی وی تهدید شده است بنابراین برادر مقتول به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت تا این که معلوم شد او به طرز مرموزی ناپدید شده و اعضای خانواده‌اش از وی هیچ خبری ندارند.

به این ترتیب ماموران اطمینان یافتند این مرد در مرگ برادرش نقش داشته است و جستجوی گسترده خود را برای دستگیری این متهم ادامه دادند و مشخصات و تصاویر وی در اختیار مراکز پلیس سراسر کشور قرار گرفت تا این‌که یک ماه پس از وقوع حادثه، کارآگاهان جنایی پلیس اصفهان روز چهارشنبه گذشته وی را در باغی در شهرستان نطنز اصفهان دستگیر کردند.

دستگیری متهم در اصفهان

سرهنگ حسین حسین‌زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این باره به خبرنگار ما گفت: با توجه به وقوع این جنایت در تهران و ارسال تصویر متهم فراری به پلیس جنایی اصفهان و این که او به عنوان عامل جنایت تحت‌تعقیب است، کارآگاهان جنایی در راستای کنترل مجرمان حرفه‌ای و فراری چند روز پیش اطلاع یافتند متهمی که پلیس تهران در جستجوی اوست، به باغی در شهرستان نطنز اصفهان در رفت و آمد است.

وی افزود: کارآگاهان جنایی در قالب یک تیم عملیاتی به محل فوق اعزام شده و آنجا را به طور نامحسوس زیرنظر گرفتند و با اطمینان از این‌که مردی که در این باغ مخفی شده، همان قاتل فراری است، باهماهنگی قضایی بامداد چهارشنبه گذشته باغ را محاصره و متهم را دستگیر کردند.

اعتراف متهم به برادرکشی

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهم با انتقال به پلیس آگاهی به قتل برادرش به انگیزه مالی و خانوادگی اعتراف و عنوان کرد روز حادثه با کمین کردن بر سر راه برادرش، با سلاحی که تهیه کرده بوده، به او شلیک کرده و پس از کشتن وی متواری شده و در این باغ پنهانی زندگی می‌کرده است.

بنا بر این گزارش، با توجه به وقوع قتل مرد فرش فروش در تهران، متهم به قتل از سوی پلیس آگاهی اصفهان تحویل پلیس آگاهی تهران بزرگ شد تا بزودی تحقیقات تکمیلی از وی صورت گیرد.

معصومه ملکی - گروه حوادث

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كرمعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۰
آخر زمون همینه دیگه ... برادر به برادر رحم نمی كنه !!!

نیازمندی ها