دیوید مویس و مانوئل پیگرینی برای به دست آوردن دل هواداران مبارزه می‌کنند

شهرآورد منچستر؛ مجالی برای آرامش مربیان

شهرآورد منچستر مهم‌ترین بازی هفته پنجم لیگ برتر جزیره است، جدالی که پیروزی در‌ آن آرامش خاطری دوچندان برای مربیان جدید دو تیم خواهد داشت و به همین دلیل آنها روی سه امتیاز این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.
کد خبر: ۵۹۹۳۸۹

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در شرایطی به ایستگاه پنجم رسیده است که برخلاف رسم چند سال اخیر صدر جدول فعلا در اختیار لیورپول، از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال جزیره است و آرسنال، تاتنهام، منچستر سیتی و منچستریونایتد در تعقیب این تیم هستند. رقابت نزدیک این پنج تیم به اضافه چلسی که در رده ششم قرار دارد از همین هفته‌های آغازین هیجان جالب توجهی به لیگ برتر بخشیده است.

در این میان امروز از ساعت 19 و 30 دقیقه به وقت تهران همه نگاه‌ها به منچستر دوخته می‌شود، جایی که آبی‌های سیتی میزبان شیاطین سرخ هستند. دو تیمی که مصاف رو در روی آنها مثل همه شهرآوردهای دنیا فارغ از جایگاهشان در جدول رده‌بندی، حساسیت زیادی دارد. در این میان رقابت میلیمتری دو تیم در رده‌های چهارم و پنجم، هیجان بیشتری به این بازی بخشیده است.

اما دو تیم در شرایط نسبتا مشابهی به استقبال این بازی می‌روند. آنها همچنان که هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا را با قدرت آغاز کردند سرمربیان جدیدی را هم از ابتدای فصل روی نیمکت خود نشانده‌اند؛ مربیانی که مشخصا اگر در این بازی برنده شوند محبوبیت بیشتری نزد هواداران به دست آورده و با آرامش خاطر بیشتری به کار ادامه می‌دهند.

اما در آستانه این بازی، دیوید مویس، سرمربی یونایتد با اشاره به درخشش وین رونی در جدال با بایرلورکوزن آلمان در لیگ قهرمانان اروپا گفت: رونی بشدت کار کرده و دقیقا کارهایی که می تواند انجام دهد را به نمایش می‌گذارد. امیدوارم او بتواند این روند را همچنان ادامه داده و در شهرآورد منچستر هم بدرخشد.

در مقابل مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی و با تجربه سیتی در آستانه این دیدار تصریح کرد: می‌دانم این دیدار تا چه حد برای باشگاه و هواداران اهمیت دارد و برای حس کردن فشار و حساسیت دربـی منچستر، نیازی نبود سرمربی منچسترسیتی شوم، اما حضور در اینجا و زندگی روزمره به شما نشان می‌دهد این دیدار، پیکاری بسیار خاص است.

سمیر نصری، سیلوا، جو هارت، آگوئرو، ژکو و کمپانی ستاره‌های تاثیر گذار سیتی در این دیدار و اورا، والنسیا، رونی و ون پرسی ستاره‌های تاثیر گذار یونایتد هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها