سرخ‌ها امید زیادی دارند با پیروزی در اصفهان و توقف فولاد، برای قهرمانی نیم فصل خیز بردارند

برنامه‌های ویژه دایی برای عبور از سد سپاهان

بازی‌های پرسپولیس ـ سپاهان، همواره جذاب و دیدنی از کار درآمده است، بویژه که حالا سرخ‌ها نیک واقفند اگر موفق به شکست حریف زردپوش در فولادشهر شوند، می‌توانند برای قهرمانی در نیم فصل خیز بردارند.
کد خبر: ۵۹۸۶۲۴

علی دایی که به ارزش سه امتیاز بازی با سپاهان در هفته دهم واقف است، طی روز‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌ای را برای این بازی در دستور کار قرار داد تا بویژه با کارهای تخصصی با محمدرضا خلعتبری، روی این بازیکن سرعتی و تکنیکی برای این بازی حساب جداگانه‌ای باز کند. هر چند سرخ‌ها دربازی فردا شب اصفهان رضا حقیقی، هافبک دفاعی و جنگنده خویش را در اختیار ندارند، اما با توجه به آماده شدن محمد نوری برای این بازی، علی دایی امید زیادی دارد که در جنگ میانه زمین، از حریف پیشی بگیرد و سپاهان را تحت‌تاثیر بازی رو به جلوی خود قرار دهد. هر چند بازی دو تیم همواره حساس و زیبا بوده است، اما به هر حال قرمزها در شرایطی به مصاف حریف می‌روند که سپاهان طی روزهای گذشته با علیرضا رحیمی، مدیر عامل خود خداحافظی کرد تا به‌طور طبیعی این رفت و آمدها، مجموعه تیم را تحت تاثیر قرار دهد. سپاهان که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد، هفته گذشته در خوزستان به یک پیروزی با ارزش در برابر تیم استقلال صنعتی دست یافت تا برای بازی با پرسپولیس، خود را در شرایط روحی بهتری قرار داده و به وضع خود در جدول رده‌بندی سر و سامانی دهد. در طرف مقابل پرسپولیس که با تک گل محمدرضا خلعتبری بر گسترش فولاد تبریز در آزادی پیروز شد، امید زیادی دارد که این بازیکن تکنیکی در ادامه مسیر رو به رشد خود و جا افتادن در ترکیب سرخ‌ها، وزنه حرکت رو به جلوی تیمش در کنار بازیکنانی چون پیام صادقیان و امید عالیشاه باشد.

علی دایی که بعد از برد هفته گذشته اعلام کرد که در پیشانی خط حمله‌اش بازیکنی چون خلعتبری را کم داشته و حالا بسیار خوشحال است که او را در ترکیب تیم خود دارد، در آخرین تمرین سرخ‌ها در تهران با این هافبک و مهاجم گلزن و با هوش، تمرینات اختصاصی را به خصوص در ضربات ایستگاهی مورد توجه قرار داد تا مشخص شود که دایی، روی خلعتبری در دیدار با سپاهان حساب ویژه‌ای گشوده است.

به هر حال و در شرایطی که پرسپولیس می‌خواهد تحت هر شرایطی برنده بازی در اصفهان باشد تا راه قهرمانی در نیم فصل را برای خود هموار کند، یاران زلاتکو کرانچار نیز به هیچ‌وجه نمی‌خواهند بازنده این بازی باشند. بی‌شک زردپوشان نیز دوچندان خواهند کوشید تا با کسب سه امتیاز این بازی، فاصله خود را با تیم‌های صدرنشین کم کنند.

در دو بازی حساس دیگر هفته دهم فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز از شاگردان فیرات در تیم سایپا پذیرایی خواهد کرد و تیم یحیی گل‌محمدی (نفت تهران) نیز در تهران از ملوانی میزبانی می‌کند که هفته گذشته تیم تراکتورسازی را در تبریز با نتیجه 2 بر 2متوقف کرد. ملوانی که در این فصل از شرایط خوبی برخوردار نبوده و در تهران نیز با تمام توان به میدان می‌آید تا از تیم نفت امتیاز بگیرد.

در اهواز شاگردان حسین فرکی که در حال حاضر با 19 امتیاز در صدر قرار دارند، برای ادامه صدرنشینی محکوم به برد هستند که باید دید سایپا چنین اجازه‌ای را به فولاد می‌دهد یا خیر؟

برنامه هفته دهم

پنجشنبه، بیست‌وهشتم شهریور:

گسترش فولاد تبریز - ذوب‌آهن، ساعت 17 و 50 دقیقه، ورزشگاه یادگار امام تبریز

داوران: محمد ملکی– مصطفی فراهانی – حسین رحیمی پور – محمد امانی – ناظر: محمدرضا فلاح

جمعه، بیست‌ونهم شهریور:

سپاهان - پرسپولیس، ساعت 20، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

داوران: محسن قهرمانی – سعید علی‌نژادیان – علیرضا ایلدروم – رضا کرمانشاهی – ناظر: هدایت ممبینی

فجرسپاسی - استقلال خوزستان، ساعت 17 و 15 دقیقه، ورزشگاه حافظیه شیراز

داوران: حسن اکرمی – علی میرزابیگی – امیربهرام حسینی نقوی – بیژن حیدری – ناظر: ابوطالب طاهریان

داماش گیلان - تراکتورسازی، ساعت 17 و 15 دقیقه، ورزشگاه عضدی رشت

داوران: تورج حق وردی – حسین طالقانی – محمدرضا کناری – پیروز سیف اله پور – ناظر: سعید بطحایی

صبای قم - راه‌آهن، ساعت 18 و 30 دقیقه، ورزشگاه یادگار امام قم

داوران: شاهین حاج بابایی – رضا سخندان – حمیدرضا رحیمی – محمد حسین زاهدی فر – ناظر: مسعود عنایت

نفت تهران - ملوان انزلی، ساعت 17 و 15 دقیقه، ورزشگاه دستگردی تهران

داوران: امیرحسین فتاحی – سعید قاسمی – فرهاد مروجی – سیدرضا مهدوی – ناظر: جواد تقی‌پور

فولاد خوزستان - سایپا، ساعت 18 و 40 دقیقه، ورزشگاه تختی اهواز

داوران: علیرضا فغانی – آرمان اسعدی – هادی طوسی – فرشید افشار – ناظر: حسین خوشخوان

محرومان هفته دهم لیگ برتر فوتبال

سازمان لیگ، اسامی محرومان هفته دهم را اعلام کرد:

پرسپولیس: رضا حقیقی

فولاد خوزستان: عبدالله کرمی

استقلال خوزستان: حسین کعبی

گسترش فولاد تبریز: احمد کامدار

داماش گیلان: علیرضا نظیف‌کار، عبدالله مرغوب(مربی) با حکم کمیته انضباطی

استقلال: کریم بوستانی(مربی)

فجرسپاسی: داریوش صبوری (مربی) با حکم کمیته انضباطی

دایی: بازی با سپاهان ۹ امتیاز دارد

علی دایی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان گفت: بازی در اصفهان برای هر تیمی سخت است. ما بازی بسیار سختی را مقابل زردپوشان اصفهانی داریم، اما تمام سعی ما این است که دست پر از اصفهان به تهران برگردیم. خدا را شکر همه چیز خوب است. ما خوب تمرین کرده‌ایم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید و بچه‌ها خودشان باشند از سپاهان سه امتیاز را می‌گیریم.

دایی در واکنش به این موضوع که می‌گویند بازی با سپاهان یک فینال زودرس است، گفت: بازی با سپاهان فینال نیست، اما به جای شش امتیاز 9 امتیاز دارد. چون این سه امتیاز می‌تواند هر دو تیم را به بالای جدول برساند. این بازی واقعا حساس است و هر دو تیم برای آن برنامه دارند.دایی درباره شانس صدرنشینی این تیم و انتظاری که هواداران دارند نیز گفت: مطمئن باشید تک تک طرفداران پرسپولیس دوست دارند ما روز آخر لیگ برتر در صدر جدول باشیم. هدف ما هم این است که در هفته‌های پایانی صدرنشین باشیم و قهرمان شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها