یک گل به اف‌سی سئول بزنیم کار در تهران راحت است

بیک‌زاده: تایلندی ها کاری کردند که غیرتمان گل کند

بازی هجومی استقلال نتیجه داد

صید تایلندی استقلال

استقلال از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف بوریرام تایلند رفت. بوریرام میزبان این مسابقه ابتدا با نتیجه یک بر صفر از استقلال پیش افتاد اما حنیف عمران زاده بازی را به تساوی کشید و در ادامه آندو کار را تمام کرد.
کد خبر: ۵۹۸۴۳۴
صید تایلندی استقلال

به گزارش سایت جام جم ورزشی ، استقلال با یک گلی که در نیمه اول از بوریرام دریافت کرد به رختکن رفت تا صحبت های امیر قلعه نویی در نیم دوم چاره ساز شود.

در دقیقه 38: گل برای بوریرام این گونه به ثمر رسید؛ کرنر ارسال شد و ضربه سر و گل برای تایلندی ها!

استقلال در لاک دفاعی فرو رفته بود اما همه آنهایی که  این بازی را از شبکه سه تماشا می کردند منتظر بازی تهاجمی استقلال بودند.

 امیر قلعه نویی برای آنکه قافیه را در نیمه دوم نبازد ، هجومی تر از نیمه اول بازی کرد.

در نیمه دوم فرهاد مجیدی جایگزین پژمان نوری شد تا آهنگ تهاجمی استقلال بیشتر شود.

در دقیقه 52 بازی هجومی آبی ها منجر به گل مساوی شد.حنیف عمران زاده روی یک ارسال از سمت راست با پرشی دیدنی و ضربه سر توپ را وارد دروازه بوریرام کرد.

بعد از این گل استقلال دوباره عقب کشید اما حملات بوریرام نیز نتیجه بخش نبود تا اینکه شوت سرکش آندرانیک تیموریان در وقت های تلف شده خیال همه را راحت کرد. استقلال با پیروزی 2 بر یک به مرحله بعد رفت.

با توجه به برد یک بر صفر استقلال در تهران  در مجموع دو بازی استقلال 3 بر یک از بوریرام برد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد.در این مرحله استقلال با  اف سی سئول کره جنوبی بازی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها