با وجود وعده‌های وزیر جدید ارتباطات برای کاهش قیمت اینترنت، روز گذشته مخابرات استان تهران با انتشار خبری از افزایش 25 درصدی تعرفه اینترنت برای مشترکان خود خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۸۴۳

به گزارش جام‌جم، در حالی که محمود واعظی از روزهای اول تصدی پست وزارت در مقابل افزایش تعرفه‌های ارتباطی شرکت مخابرات ایران مقاومت و اقدام به صدور دستور توقف افزایش تعرفه‌های ارتباطی مخابرات کرده است، اما این شرکت باز هم در اقدامی به افزایش تعرفه برای مشترکان جدید مبادرت ورزیده است.

در خبر ارسالی از سوی روابط عمومی مخابرات آمده است: در راستای انجام مصوبه 152 سازمان تنظیم مقررات رادیویی کشور از اول مهرماه تعرفه اینترنت پرسرعت نامحدود برای مشترکان جدید مخابرات استان تهران تغییر می‌یابد.

این در حالی است که طبق اطلاعات موجود، مصوبه 152 سازمان تنظیم مقررات مربوط به 14 آبان 91 است و مشخص نیست این شرکت بنا بر کدام مصوبه تعرفه‌های خود را اعمال کرده و چرا در یک سال گذشته سازمان تنظیم مقررات بر عدم این اعمال نرخ‌ها نظارت نداشته است.

در ادامه این خبر و به نقل از محمدرضا بیدخام، معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران آمده است: با اجرای این مصوبه ضریب اشتراک برای این دسته از مشترکان جدید از 1 به 10 به 1 به 8 تغییر می‌یابد.

در جدول جدید نرخ‌های اینترنت شرکت مخابرات، افزایش تعرفه حدود 25 درصدی در حالی اعمال شده است که هیچ دلیلی برای این افزایش تعرفه وجود ندارد. چنان که در مصوبه مورد استناد برای افزایش قیمت نیز آمده است تنها در صورت افزایش قیمت پهنای باند از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت است که شرکت‌های توزیع‌کننده، مجاز به افزایش قیمت هستند؛ حال آن که بنا به گفته مسئولان وزارت ارتباطات افزایش نرخی در این زمینه وجود نداشته است.

پس به نظر می‌رسد وزارت ارتباطات با توجه به وعده‌های مکرر خود باید این موضوع را پیگیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها