شاگردان قلعه‌نویی از امروز در تایلند تمرین می‌کنند

استقلالی‌ها تماشاگر بازی بوریرام

کاروان استقلال در سفری خسته‌کننده که با تاخیری پنج ساعته همراه بود، وارد بانکوک شد تا از امروز برای بازی با بوریرام تایلند آماده شود.
کد خبر: ۵۹۷۱۰۴

آبی‌ها قرار بود جمعه شب به سمت بانکوک پرواز کنند، اما پرواز آنها با پنج ساعت تأخیر انجام گرفت تا در نهایت هواپیما ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد از باند فرودگاه امام خمینی(ره) بلند شود. دلیل تأخیر این پرواز نقص فنی هواپیما بود. استقلالی‌ها پس از ورود به بانکوک مسیر این شهر تا بوریرام را با اتوبوس طی کردند و در نهایت ساعت 15 و 30 دقیقه به هتل محل استقرارشان رسیدند.

به‌دلیل طولانی شدن این سفر، امیر قلعه‌نویی جلسه تمرینی دیروز را لغو کرد و از بازیکنانش خواست برای مدت 45 دقیقه به حرکات کششی در محوطه هتل بپردازند. آبی‌ها بعد از این تمرین بلافاصله راهی ورزشگاه بوریرام شدند تا بازی این تیم و تروساسانا را از نزدیک ببینند. تماشای این بازی که با برد 2 بر صفربوریرام همراه بود ،کمک کرد تا استقلالی‌ها ضمن آشنایی با جو ورزشگاه، در آستانه بازی حساس چهارشنبه شناخت بهتری از حریف تایلندی‌شان پیدا کنند.

اولین تمرین استقلال در بوریرام ساعت 16 و 30 دقیقه امروز در زمین اصلی ورزشگاه این شهر انجام می‌شود، با این حال آنچه بیش از کیفیت این تمرین، اهمیت دارد شرایط روحی ـ روانی بازیکنان است.

میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال در این زمینه به سایت رسمی باشگاه گفت: ما در همان اصفهان به بچه‌ها گفتیم شکست را فراموش کرده و به فکر بازی با بوریرام باشند. الان هم به یک ریکاوری روحی و روانی نیاز داریم. کادر فنی ما باتجربه است و حتما بچه‌ها را از نظر روحی و روانی آماده این بازی بزرگ می‌کنند. ماجدی با بیان این‌که بجز سیاوش اکبرپور دیگر بازیکنان مشکلی از بابت همراهی تیم در بازی روز چهارشنبه ندارد، درباره حریف تایلندی هم گفت: واقعیت این است که با تیم قدرتمندی بازی داریم. بوریرام تیمی است که باخت‌های کمی داشته. آنها در لیگ خودشان همچنان بدون شکست هستند و در آسیا هم تنها دو بار مقابل ما و نماینده چین بازی را واگذار کرده‌اند. مطمئنا کار ما برابر این تیم آسان نیست، اما باید قبول کنیم ما هم تیم استقلال هستیم و دو ستاره روی پیراهن خود داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها